Dag allemaal,
Mijn dochter van bijna 14 maanden weigert om in de avond te slapen. Haar bedtijd is half 9 Max 9 uur en slaapt dan door tot 8 a 9 de volgende ochtend. Overdag doet ze steeds vaker 1 lange dut maar ook 2 dutjes. Ik volg haar hierin. Alleen is het sinds 4 dagen drama als we haar in de avond op bed willen leggen. Ze schreeuwt het uit helemaal in paniek, wiegen etc doen we zoiezo al en laten haar nooit alleen maar zelf in de armen vertikt ze het om in slaap te vallen en wil de kamer uit. (Ze slaapt bij ons in de kamer in ledikant) Ze blijft dan vaak nog een uur wakker beneden en wil ook beneden in de woonkamer in slaap vallen in de armen. Ze ligt dan 10 uur/ half 11 weer in bed en slaapt dan gelukkig gwn door tot de volgende ochtend. Ik vroeg mij af of dit herkenbaar is voor jullie? Ik hoop dat het even een fase is en wil niet dat ze went aan het in slaap vallen in de woonkamer. Toevallig komt er ook een tandje door naast de voortand. Bij de eerdere tanden was bedtijd echter nooit een strijd maar werd ze wel wakker in de nacht. Ik vind het meer zielig voor haar dat ze zo overstuur is telkens met bedtijd. Hoop dat het snel over gaat.