10 Reacties
2 maanden geleden
Kan het zijn dat ze overdag te lang slaapt waardoor ze niet moe genoeg is? Ons zoontje slaapt vaak laat (21-22 uur), tenzij hij z’n dutje overslaat, dan rond 19-20 uur
2 maanden geleden
Mijn dochter doet er standaard zolang over. Ik blijf erbij tot ze slaapt. Maar als ze slaapt, dan is het ook goed. Gaat vanzelf wel een keer over, denk ik dan. Soms is het doorbijten maar ik hou ook van die snoedelmoment samen. Als er tegenop gaat zien wordt het alleen maar moeilijker.
2 maanden geleden
Reactie op Soraya09
Mijn dochter doet er standaard zolang over. Ik blijf erbij tot ze slaapt. M ...
Ja klopt denk dat ik het even moet accepteren zoals is het is en door bijten in de hoor dat het een fase is. Vanavond is het mijn beurt wel fijn om te horen dat het niet alleen bij ons is!🙈
2 maanden geleden
Wij hebben dit ook al een paar weken en bij ons lijkt het erop dat de laatste kiezen door gaan komen wat deze onrust veroorzaakt. Zou dit bij jullie ook kunnen?
2 maanden geleden
Reactie op AT94
Ze slaapt maar een uurtje tot 1.5 uurtje deze hebben we al in gekort maar ...
Onze oudste was voor 2 jaar van de dutjes af. Ging precies zo, vette drama savonds en laat in slaap. Dutje er af en ze ging savonds liggen en sliep. Wat een verademing! Ik zou het eens aankijken. Was wel een korte tijd ff pittig eind van de middag zo tegen etenstijd maar ging verder zooooveel beter.
2 maanden geleden
Reactie op Passiebloem
Wij hebben dit ook al een paar weken en bij ons lijkt het erop dat de laats ...
Volgens mij heeft ze alles al maar zou ook nog zomaar een kunnen zeker nu ze ook slechter eet. Het os jammer dat je geen gebruiksaanwijzing er bij krijgt als ze geboren worden🙈 zou het iets makkelijker maken
2 maanden geleden
Reactie op AT94
Volgens mij heeft ze alles al maar zou ook nog zomaar een kunnen zeker nu z ...
Onze dochter eet ook super slecht en ineens voelde ik dat haar kiezen gaan komen. Heeft even geduurd voordat ik door had dat dit het evt ook kan zijn 😅 Blijft gewoon lastig. Kan ook weer een fase zijn rond het 2e jaar. Lees in ieder geval (ook in andere topics) dat we niet de enigen zijn, schrale troost 😉
2 maanden geleden
Reactie op AT94
Ze slaapt maar een uurtje tot 1.5 uurtje deze hebben we al in gekort maar ...
Dutje is hier ook maar 1,5 uur, en wordt soms overgeslagen. Je zou 45 minuten kunnen proberen