13 Reacties

10 maanden geleden

Bij mij werkt zingen ook goed

10 maanden geleden

Zo snel mogelijk werken en er een beetje een spelletje van proberen te maken... is ook geen reet aan als je net allemaal nieuwe kunstjes kan en dan moet je ineens stilliggen! Met blote billen én koude doekjes ;) ik ga zingen, kietelen, buikblazen... gewoon alles om af te leiden en ondertussen ben ik pro in superschnell verschonen. Succes :)

10 maanden geleden

Dat is hier precies hetzelfde, vaak werkt het om gek met hem te doen, op zijn buik blazen, voeten ruiken en vieze geluiden maken, kriebelen..

10 maanden geleden

Hier zelfde probleem 😭

10 maanden geleden

Speelgoed is niet interessant genoeg om even voor te blijven liggen dus hier ligt een heel arsenaal aan andere dingen 🤣 denk lege verpakking van doekjes (kraakt lekker), petfles, sleutelbos, zaklamp, etc. Reuze interessant en meestal net lang genoeg afgeleid voor de luier 👌

10 maanden geleden

Haha zooooo herkenbaar! Word er zelf ook helemaal simpel van. Ik lees even mee voor de tips

10 maanden geleden

Wij gebruiken luierbroekjes, die doe ik zitten of liggend om zn beentjes en dan kort staan om op te trekken. Dat maakt de verschoonmomenten zoveel makkelijker hier. Alleen nog voor de nacht gewone luiers

10 maanden geleden

Haha hier precies hetzelfde probleem! Ik gaf ook vaak speeltjes, een luier, van alles in haar handen, maar niets hielp. Sinds ik haar in iedere had 1 sokje van haarzelf geef is het ineens helemaal oké. Geen idee waarom, maar ze vindt het geweldig om die vast te houden en rolt niet meer op dr buik/gaat niet meer zitten

10 maanden geleden

Hier ook luierbroekjes om die reden. Gaat heel snel. Vanmorgen waren de luierbroekjes op en daarom gewone luier gepakt. Mevrouw ontsnapte en kroop in de blote kont door de kamer. Met luierbroekjes geen problemen mee. Dan verschoon ik haar zittend/staand. Dat vindt ze prima. Liggen op haar rug wil ze hier ook niet meer. Inderdaad ook alle tovertrucs al uit de kast gehaald. Geen doen 😅🤣

10 maanden geleden

Pfff zelfde hier! Ze is zo ontzettend lastig tijdens het verschonen. Ze gaat draaien, of proberen te staan. Als ik haar optil en wil laten zitten, maakt ze haar rug krom met dr hoofd naar achter. Ze knalt dan telkens bijna met haar hoofd tegen de muur. Ik moet haar ook echt in de houdgreep houden, en zelfs met die luierbroekjes is het echt een gevecht. Ik ben nog zoekende of t mogelijk is om haar op een of andere reden vast te binden haha

10 maanden geleden

Hier zijn we ook in die fase aanbeland😅 paar dagen terug had ze poep op haar rug en romper zitten. Ze ging zo draaien tijdens het verschonen dat de poep op haar benen kwam. Mn vriend kwam helpen om haar romper uit te krijgen omdat ik handen tekort kwam en vervolgens plast ze ook nog over het aankleedkussen heen. Een groot drama 😂 Ik geef haar steeds van alles in handen zodat ze afgeleid is. Ook liedjes zingen wil soms helpen. Verder is t een kwestie van wachten tot je deze fase door bent denk ik.

10 maanden geleden

Luierbroekjes klinken handig als er alleen geplast is, maar als er ook poep in de luier zit, moet het kindje toch alsnog gaan liggen wil je voorkomen dat niet alles onder poep zit? 😅 Of heeft iemand daar een tip voor?

10 maanden geleden

Mijn dochtertje vindt het hilarisch als ik haar voeten gebruik als ‘zakdoek’, dus heel hard erin niezen en hoesten. Hoe ranziger hoe grappiger 🤪 Succes