13 Reacties

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde, en dat is eigenlijk ook nooit beter geweest. Ik loop overdag met haar in de kinderwagen of draagzak, dan valt ze soms in slaap.

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde, en dat is eigenlijk ook nooit beter geweest. Ik lo ...
Nou ben al blij om te lezen dat ik niet de enigste ben. Hier ook vanaf eerste maand al slechte slaper heb van alles al geprobeerd en ik weet dat het soms fasen zijn etc en omg tandjes wat een drama. Maar dat wil niet zeggen dat ik het soms moeilijk vind en iedereen om mij heen zegt ook jeetje wat slaapt die weinig ja klopt! I know! En sta er ook alleen voor dus ja

één jaar geleden

Waarschijnlijk heb je dit allang geprobeerd! Maar wij hebben hier ook zo'n periode gehad. Het enige wat dan werkte was met hem op de bank gaan liggen met mijn hand op zijn billen en dan zachtjes heen en weer wiegen zegmaar. Sterkte mama hopelijk komen er snel betere slaapjes en nachten! You got this ❤️

één jaar geleden

Erg herkenbaar! Dochter van bijna 9 maanden en elk slaapje is een ‘uitdaging ‘ of wel een hele klus om haar in slaap te laten vallen voor vervolgens een slaapje van 20 tot 45 minuten overdag. De avonden wordt ze elke 45 minuten wakker. En slaapt nu uiteindelijk bij ons in bed omdat het geen doen was dat ze continu huilend wakker werd in de nacht. Ik heb helaas geen tips of advies. Zelf al van alles uit geprobeerd. Bij ons werkt wandelen in de Draagzak of doek erg goed. Maar dan heb je zelf geen rust. Hoe dan ook leef met je mee. Het is ontzettend zwaar.

één jaar geleden

Om de 4 uur in de nacht is op zich niet heel gek hoor voor een kleintje. Wij weten niet beter 😀. Hier overdag ook mini slaapjes sinds een tijdje. Ze is overdag sneller moe en wil meer aandacht/knuffelen. Ik probeer nu af en toe haar weer een slaapje in mijn armen te laten doen. Dan maakt ze zo'n anderhalf uur. Er zit een slaapregressie op 8/9 maand, dus wie weet zit je daar midden in?

één jaar geleden

Hoi hoi Wij hadden dit afgelopen week tot afgelopen vrijdag nacht! 5 dagen lang elke nacht was het VRESELIJK! Dit was de eerste keer dat dit voorkwam ! Moment naar bed om 19:00 brengen ging dan soort van goed, maar werd na 30 min krijsend wakker! En dan waren we tot 23:00 bezig hem in slaap te krijgen! Vervolgens werd hij ook iedere 2 uur dan weer krijsend wakker! Vooral bij t neerleggen begon het drama! Tot frustratie toe, zelf huilen, ruzie met partner omdat we beide kapot waren! Hij zat niet in zijn sprong, Was wel verkouden. En opeens, gister bracht ik hem om 18:40 naar bed, en heeft de hele nacht doorgeslapen! Tot vanmorgen 07:30! Ik snap je zorgen, en voel je onmacht! Hopelijk duurt het niet lang !

één jaar geleden

Hier het zelfde! Mijn baby is 9 maanden en komt ineens ook elke nacht voor een flesje, die krijgt hij trouwens ook en drinkt m helemaal leeg. Hij slaapt nu bij ons in bed dan slaapt hij echt een stuk beter. Maar van de week ook tot 2.30 met hem beneden gezeten.. uiteindelijk maar een zetpil gegeven omdat hij niet stopte met huilen.. Tandjes? Oortjes? Sprongetje? Geen idee maar die zetpil hielp wel!

één jaar geleden

Hier zijn de nachten om 2 uur wakker nog nooit goed geslapen overdag ook Max uurtje alleen nu is in slaap vallen ook steeds lastig pff sterkte allemaal !

één jaar geleden

Super bedankt voor jullie reacties ❤️

één jaar geleden

Baby's hebben rond de 4 maanden en 8 maanden last van slaapregressie. Ze maken dan weer een sprong door in hun slaappatroon en ontwikkeling overdag. Wij hadden hier ook erg last van en nu is onze kleine over een paar dagen 9 maanden en kan hij opeens staan, stapjes zetten rond de tafel en wat meer verschillende "woordjes" brabbelen. Nu hij zijn ei weer kwijt kan, slaapt hij ook weer beter. Overdag slaapt onze man een dik uur in de ochtend en 45 minuten in de middag. Dat is heel normaal hier en op de crèche zelfs maar 2 keer een half uurtje . Hij groeit en eet verder goed dus dit is vast wat bij hem hoort. Snachts komt hij soms nog een keertje maar hij krijgt altijd om 23.00 een mini droomflesje zodat hij net wat beter doorpakt de rest van de nacht. Hopelijk heb je er wat aan en hou vol! Het gaat voorbij...onze dochter sliep tot 3 jaar slecht en nu is ze de beste slaper van de 3 kids😅

één jaar geleden

Hier ook. Overdag hazenslaapjes van 30 min, dus als ik kan dan help ik hem naar een uurtje om oververmoeidheid te voorkomen. Snachts om de 2 - 2.5u Wakker huilend. Dit gaat bij ons al zeker 6 weken zo en heeft nooit goed geslapen. Maar dit breekt ons echt op inmiddels. Ik lees dat jij het alleen doet en denk dan echt, hoe dan 🤯🤯 Heel veel succes en sterkte, laten we hopen dat ze hier snel doorheen zijn. Dikke knuffel voor jou ❤️

één jaar geleden

Ik herken het nog niet maar kan het zijn dat je kindje te weinig slaap heeft? Als ik de boeken moeten geloven is een ritme van 2-3-4 heel normaal maar mijn dochtertje red dit niet. Overdag te weinig slaap kan ook gevolgen hebben voor de nacht

één jaar geleden

Wat n ellende. Herken t. Ik ben doodop..elke keer wakker in de macht en keihard krijsen.. enige wat helpt is tussenons in leggen..dn maar samen slapen. Ik hoop zó dat dit snel voorbij is