8 Reacties

6 maanden geleden

Ik denk dat ze aan voelt dat je het moeilijk(er) vind en daardoor misschien iets minder rust uitstraalt dan je man? Is geen aanval naar jou, je doet niks verkeerd! Maak jezelf er bewust van dat je alles goed doet en dat er niks verkeerd kan kan gaan straal dit uit naar haar, als er iets is ben je in de buurt. Leg haar neer en laat haar weten/voelen dat het oké is? Probeer die kalmte naar haar uit te stralen 😘 (makkelijker gezegd dan gedaan misschien, maar kinderen voelen zoveel meer dan we zelf in de gaten hebben)

6 maanden geleden

Haha, dit klinkt bekend. Overdag slaapt ze veel beter bij mij en bij mijn man slechter, maar met een mindere avond/nacht hoeft hij maar 1x te lopen en stil is ze.😂 Tips nee, aan overgeven en blij wezen dat ze lekker slaapt.

6 maanden geleden

Reactie op Njoy1991

Ik denk dat ze aan voelt dat je het moeilijk(er) vind en daardoor misschien ...
Ik snap wat je bedoelt. Wel denk ik dat het eerder twijfel is dan het moeilijk vinden. Doordat het niet lukt probeer ik verschillende dingen en dat zorgt inderdaad niet voor die kalmte. Ga proberen gewoon voor 1 aanpak te gaan de komende tijd ☺️

6 maanden geleden

Reactie op C hantal

Haha, dit klinkt bekend. Overdag slaapt ze veel beter bij mij en bij mijn m ...
Haha, fijn dat ik niet de enige ben! Vind het vooral frustrerend dat ik vroeger altijd degene was die haar in slaap kreeg. Misschien ook gewoon accepteren dat de rollen nu even zijn omgedraaid

6 maanden geleden

Reactie op charlotteschr

Haha, fijn dat ik niet de enige ben! Vind het vooral frustrerend dat ik vro ...
Ons zoontje bracht ik altijd, daardoor kon mijn man het niet en sliep hij niet. Bij ons dochtertje meteen anders gedaan, werkt super maar met helse nachten kan hij het alleen. Ik geef me eraan over en vraag sneller om hulp.

6 maanden geleden

Reactie op charlotteschr

Ik snap wat je bedoelt. Wel denk ik dat het eerder twijfel is dan het moeil ...
Ja dat is idd wat ik bedoel 🥰 ik weet zeker dat het goed gaat komen en dat het je gaat lukken ❤️

6 maanden geleden

Reactie op charlotteschr

Haha, fijn dat ik niet de enige ben! Vind het vooral frustrerend dat ik vro ...
Hier PRECIES hetzelfde en vind het ook frustrerend 🙈. Mijn man legt haar zo neer, bij mij trekt ze alles uit de kast om niet te hoeven slapen..

6 maanden geleden

Mijn man brengt hem eigenlijk altijd na bed omdat ik meestal laat thuis ben van t werk in de avonden. Als mijn man dan een avondje weg is en ik moet hem na bed brengen is het echt een drama 🙈 ook ik doe dan precies hetzelfde als hem, maar toch bij mij gelijk huilen en na papa blijven roepen