Lieve moeders en vaders,
Wie kan ons helpen.. wij zijn echt de wanhoop nabij. Onze dochter van 16 maanden slaapt overdag als een princes. We leggen haar neer, ze draait wat, geeft wellicht een geluidje maar valt zelf heerlijk in slaap. Savonds daarentegen is het een groot drama!
We houden al maanden hetzelfde ritueel en ritme aan. Niets is daarin veranderd. Ze krijgt haar flesje op bedje en daarna een kusje en zodra we willen opstaan / naar de deur lopen of de deur dichtdoen begint haar geschreeuw. Dit gaat door merg en been. Ze heeft een moonie, een muziekbeertje, knuffel etc. Daar heeft ze altijd goed mee geslapen tot nu!
We hebben al geprobeerd;
- bij haar blijven maar dan gaat ze spelen
- laten huilen maar dit is echt krijssen en makkelijk 1.5 uur lang en dat gaat echt tegen me gevoel in
- praten via de microfoon op de babyfoon. Werkte 3 dagen en daarna was het klaar.
- tussendoor soms terug gaan maar ook dan begint ze te lachen / spelen en zit je zo een uur aan haar bedje.
Herkennen jullie bovenstaande en vooral hebben jullie tips voor ons? Ik vind zo erg en voel me erdoor echt zo uit het veld geslagen, ik wil niet dat ze haar dag zo overstuur eindigt.