6 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook en wil de fles

2 maanden geleden

Ik denk dat dit de 18-maandenslaapregressie is. Wij zitten er ook middenin. Ons kleintje gaat enorm moeilijk slapen, zowel overdag als avond, lees: het is oorlog wanneer we haar in bedje leggen. Ze slaapt voorlopig wel door tot ongeveer 5u in de ochtend, maar wil vervolgens niet meer in haar eigen bedje liggen. Anders begint de oorlog opnieuw. Als ze bij ons ligt, slaapt ze wel verder en anders staan we op (maar dan krijg je doorheen de dag een oververmoeid kind). Daartegenover merken we wel grote sprongen in haar ontwikkeling zoals het begrijpen van wat we zeggen en ineens superveel brabbelen, dus ik vermoed binnenkort praten. Op internet kan je nog veel info vinden over de regressie want die komt weer voor in alle soorten en maten 🫠 hou de moed erin mama, ook dit gaat weer voorbij *symbolische knuffel

2 maanden geleden

Hoii Ik herken dit ook heel erg! Ons zoontje is ook 1.5 wil alleen maar inslaap vallen bij ons. Laten huilen al geprobeerd maar is daarna nog erger van slag. Nachts ook meerdere malen wakker. En SMorgens weer half 6 met een beetje geluk. (anders 5 uur) Ik hoop dat deze fase snel voorbij is.

2 maanden geleden

Reactie op Chester1993

Ik denk dat dit de 18-maandenslaapregressie is. Wij zitten er ook middenin. ...
Och mama idd houd vol! Hier ook slaapregressie. Ik was even vergeten hoe zwaar dit ook alweer is.. hoelang mag dit nog duren hahaha

VRIEND

2 maanden geleden

Wij zijn hier nu net een paar weken uit en duurde ook ongeveer drie weekjes. Inderdaad ‘s nachts vaker in haar slaapje huilen en ook weer troosten. En ook veel moeite met in slaap vallen dus handje vasthouden. Is een fase, komt goed!