11 Reacties

één maand geleden

Heel herkenbaar alles is strijd. Niks is goed alles willen en boos worden als iets niet lukt of mag. En dan is het huis te klein.

één maand geleden

Herkenbaar al moet ik zeggen dat het sinds gisteren opeens weer beter gaat. Ze is van 10 december.

één maand geleden

Hier ook een heel pittige dochter. Krijst ook veel als dingen niet gaan zoals ze wil of ze nee te horen krijgt. Laatst sprak de buurman van zes huizen verderop ons aan, of alles wel goed ging. Ze laten een paar keer per dag de hond uit en hoorden onze dochter zovaak huilen.. hij bedoelde het lief hoor, even hart onder de riem steken omdat zij ook een pittige periode hadden gehad met hun zoon toen hij deze leeftijd had. Maar voel je je toch een beetje een loederouder 😪😪

één maand geleden

Jup, hier 1 jaar en 7 maanden en is al de hele week alles "nee". En als hij een keer iets niet mag of kan, dan is het krijsen en op de grond gaan liggen hoofd bonken etc. Hij wilt vooral niets eten en we denken dat hij gewoon honger heeft. Maarja, als ie niet eet ga ik ook geen koekjes geven, dus is het weer krijsen geblazen. Heel vermoeiend

één maand geleden

Nog geen oplossing gevonden trouwens. Op de opvang en bij oma eet ie wel goed. Echt verschrikkelijk

één maand geleden

Hier ook hoor, van als baby alleen huilen met honger, nu veel jengeliger en ook met slapen wil hij niet alleen zijn, moeten wij er ineens naast zitten tot hij in slaap valt. Erg verlatingsangst en eenkennig.. Inderdaad een pittige periode.

één maand geleden

Zoon van 19 maanden

één maand geleden

Herkenbaar... veel driftbuien. Nu op vakantie gaat het iets beter. Maar als ik thuis met dr ben is het regelmatig driftbuien. Gaat ze me slaan of knijpen. Bij anderen is de zoetheid zelve. Superfrustrerend. Dan is het: ah ze is zo lief... ze heeft heerlijk lang geslapen... ze wilde lekker eten... heeft lang zelf gespeeld... was rustig tijdens het wachten... En dan denk ik grrr waarom doet ze dat bij mij niet. Word er dan onzeker van. Doe ik iets fout ofzo?!🤔🥲

één maand geleden

Reactie op Floortje_2000

Herkenbaar... veel driftbuien. Nu op vakantie gaat het iets beter. Maar als ...
Ze zeggen dat het juist een goed teken is als ze zich gedragen bij anderen en bij jou zich misdragen🙈

één maand geleden

Reactie op Becky24

Ze zeggen dat het juist een goed teken is als ze zich gedragen bij anderen ...
Haha het is net alsof ik mn moeder hoor praten😅 Niet negatief bedoeld hoor;) Die zegt dat ook, dan is ze gehecht aan je en voelt ze zich veilig genoeg om zich zo te gedragen... Proberen om dat maar in mn achterhoofd te houden;)

één maand geleden

Reactie op Floortje_2000

Haha het is net alsof ik mn moeder hoor praten😅 Niet negatief bedoeld hoor ...
Hier precies hetzelfde als bij jou en idd mijn moeder zegt dit ook haha. Maar ik merk het ook wel aan mijn zoontje. Als hij zich even niet op zijn gemak voelt ergens, komt hij altijd naar mij.