6 Reacties

8 maanden geleden

Hij is trouwens écht net 1!

8 maanden geleden

Haha, hier wisselt het wel eens :) Maar we hadden dit weekend veel droge luiers. Kwamen idd flinke tanden door en ze dronk uiteindelijk ook minder! Zou het een paar dagen aankijken maar zolang het drinken goed gaat en er zijn nog natte luiers zou ik me niet te veel zorgen maken

8 maanden geleden

Reactie op Lilizzy

Haha, hier wisselt het wel eens :) Maar we hadden dit weekend veel droge l ...
Ja drinkt opzich prima, daarom vind ik de verandering ook zo gek. Bedankt voor je reactie

8 maanden geleden

Hier ook aanzienlijk minder plasluiers, maar ze drinkt prima. Vaak zelfs nog 4 flessen. Dus daar zal het niet aan liggen 😀

8 maanden geleden

Ik heb laatst ergens gelezen dat ze rond deze tijd bewuster gaan plassen. Ik heb ook minder plasluiers hier, maar zn vocht intake is voldoende, dus 🤞🏻 's morgens idd nog een hele dikke plasluier

8 maanden geleden

Heel veel herkenning hier. We zijn sindskort gestopt met alle flessen kunstvoeding en de borstvoeding die hij nog kreeg. Hij doet het prima op normaal eten. Krijgt alleen nog flesjes gewone melk voor slapen. Sochtends 100 ml, smiddags en savonds. Qua overig drinken is het moeilijk. Neemt af en toe een slokje uit een drinkbeker of van ons. Hoeveel drinken is genoeg? Ik denk nu wel eens. Kan nooit genoeg zijn dit. Hoe krijgen we er meer drinken in?