10 Reacties
茅茅n maand geleden
Heyhey! Hier een dochtertje van 27 december 鈽猴笍
Ons meisje is eigenlijk nog nooit een super goeie slaapster geweest, maar laatste weken is het inderdaad nog pittiger dan anders 馃槄 pakken ze ook vaak bij ons en dan is het (meestal) direct gedaan .. ik ga ervanuit dat er veel te verwerken valt want ze verandert elke dag wel een beetje. Superveel nieuwe woordjes en ze verstaat plots zoveel meer. Dus ik hoop dat het iets tijdelijks is tot haar ontwikkelingsprongetje weer wat gaat liggen? 馃槄
茅茅n maand geleden
Reactie op Famperientje
Heyhey! Hier een dochtertje van 27 december 鈽猴笍
Ons meisje is eigenlijk nog ...
Ja dat hopen wij ook! Het gaat qua taal inderdaad met de dag beter lijkt het wel! 馃檹馃┓
茅茅n maand geleden
Vannacht was helemaal drama. Bleef zelfs tussen ons in huilen... dat ben ik niet gewend 馃ス
茅茅n maand geleden
Reactie op Nathalievanputten
Vannacht was helemaal drama. Bleef zelfs tussen ons in huilen... dat ben ik ...
Onee verschrikkelijk :( hier ook al enkele keren gehad. Soms is ze ook gewoon welgezind wakker, maar maakt de nacht niet beter 馃槄
Laatste 2 dagen als ze huilt en we vragen 'wil je bij mama en papa?' zegt ze nee 馃槄 ze huilt dan nog eventjes terwijl ze overal nee op antwoordt en plots is het weer stil
茅茅n maand geleden
Reactie op zeyke
Het is de 2 jaar slaapregressie. Ik zit al in week 5
En hoelang zou die dan zo duren 馃槄
茅茅n maand geleden
Reactie op zeyke
Het is de 2 jaar slaapregressie. Ik zit al in week 5
Ik hoopte dat het dat was iets eerder.. inmiddels slaapt ze weer 3 dagen in eigen bed 馃檹
茅茅n maand geleden
Reactie op Famperientje
Onee verschrikkelijk :( hier ook al enkele keren gehad. Soms is ze ook gewo ...
Hier slaapt ze nu 3 nachten weer in eigen bed 馃檹 hopelijk gaat het daar ook weer iets beter?
茅茅n maand geleden
Reactie op Nathalievanputten
Hier slaapt ze nu 3 nachten weer in eigen bed 馃檹 hopelijk gaat het daar ook ...
Heel afhankelijk. Maar denk dat ze laatste dagen wat last heeft van haar buik/maag dus kan nu ook weer daaraan liggen ;P altijd iets he.
Nu zijn we een weekje op vakantie en buiten een late bedtijd heeft ze stilletjes geslapen tot 6u en dan nog eens in haar bedje in slaap gekregen tot 7u. Dus wij blij 馃帀
茅茅n maand geleden
Reactie op Famperientje
Heel afhankelijk. Maar denk dat ze laatste dagen wat last heeft van haar bu ...
Ah fijn! Fijne vakantie 馃グ