6 Reacties

7 maanden geleden

Heb je al geprobeerd om minder melk te geven, zodat ze misschien meer honger krijgt in eten dat echt vult?

7 maanden geleden

Ik heb hier een jongen van 14 maanden en komt ook voor z’n fles ‘s nachts dan maak ik 150 ml

7 maanden geleden

Hier hetzelfde, alleen krijgt ze overdag geen melk meer. Volgensmij heeft ze in de loop van het afbouwen zelf meer honger gecreëerd in vast voedsel en dat gaat nu heel goed. Ik vraag me ‘s nachts wel af; wordt ze echt wakker voor een fles of kan het iets anders zijn? Het is ook moeilijk te achterhalen wat het kan zijn. Verlatingsangst? En slaapt ze na het flesje weer goed verder?

7 maanden geleden

Misschien kan je melk voor dutje weg doen zodat ze honger krijgt en in de avond goed eet. Mijn dochter moet ook echt honger krijgen voor ze echt goed eet in de nacht. Ze was ook een slechte eter. Stap voor stap is ze gewend aan eten, maar ze moet wel echt honger hebben. Daarom geef ik minimaal 3 uur niks aan dr voor avond eten

7 maanden geleden

En sinds ze met ons mee eet slaapt ze ook veel langer door

7 maanden geleden

Hier ook, ik heb een dochtertje van 14 maanden en vannacht alleen een schone luier gegeven, het was toen een kwartiertje stil en daarna bleef ze huilen… Pas na de fles rond 03:30 uur werd ze rustig en sliep weer verder tot 08:30 uur!