23 Reacties

8 maanden geleden

Ik ben hier ook heel benieuwd naar. Hier hetzelfde probleem, kan alleen uit een open beker drinken maar alleen met hulp (anders ligt alles op de grond). Een andere beker lukt idd ook niet.

8 maanden geleden

En een tuitbeker ? Dat werkt het zelfde als een fles. Onze meid snapte eers alles ook niet en toen hebben we een tuitbeker van avent gekocht met een zachte tuit

8 maanden geleden

Reactie op Cil

En een tuitbeker ? Dat werkt het zelfde als een fles. Onze meid snapte eers ...
Die had ik een van nuby. Ze bijt dan in de tuit en zuigt tegelijk waardoor alles uit dr mond loopt en dr shirt zeiknat is. Niet een beetje maar uitwringbaar. Door dr tandjes blijft ze dan bijten.. pff

8 maanden geleden

Ik had van difrax de Thuitbeker en sinds vorige week gebruiken wij de 360 graden beker

8 maanden geleden

Reactie op Nathalievanputten

Die had ik een van nuby. Ze bijt dan in de tuit en zuigt tegelijk waardoor ...
Je hebt ook van mepal met een harde misschien is dat jou een optie

8 maanden geleden

Ik heb de munchkin en dat begreep ze eerst ook niet. Maar ik liet 'm gewoon steeds gevuld rondslingeren en nam regelmatig een slokje als ze keek. Toen lukte het ineens (per ongeluk volgens mij) om een slokje te nemen en daarna ging het vrij snel.

8 maanden geleden

Reactie op Mamama811

Ik heb de munchkin en dat begreep ze eerst ook niet. Maar ik liet 'm gewoon ...
Dankjewel!

8 maanden geleden

Reactie op Cil

Je hebt ook van mepal met een harde misschien is dat jou een optie
Dankje zal eens kijken

8 maanden geleden

Reactie op Mamama811

Ik heb de munchkin en dat begreep ze eerst ook niet. Maar ik liet 'm gewoon ...
Ging hier precies zo met deze beker! Hij begreep er niks van maar we zijn blijven aanbieden en voordoen, toen lukte het per ongeluk een keer en sindsdien pakt ie m zelf wanneer hij dorst heeft.

8 maanden geleden

Reactie op Aaatje

Ging hier precies zo met deze beker! Hij begreep er niks van maar we zijn b ...
Bedankt gaan wij ook doen

8 maanden geleden

Bij de kruitvat hebben ze een flesje met een siliconen rietje. Ik heb onze kleine in 2 dagen geleerd hier uit te drinken door er steeds een beetje fruithapje op t uiteinde te smeren. Je moet wel t rietje iets korter knippen anders zuigt ie vast aan de onderkant haha

8 maanden geleden

Reactie op Stacey S

Bij de kruitvat hebben ze een flesje met een siliconen rietje. Ik heb onze ...
Dankje voor de tip

8 maanden geleden

Je kan van dr brown ook een tuitspeen kopen voor op de fles misschien dat dat helpt

8 maanden geleden

Reactie op Kim Middelkoop

Je kan van dr brown ook een tuitspeen kopen voor op de fles misschien dat d ...
Helaas bij onze kannibaal niet haha. Die bijt erin en dan loopt alles langs dr mond... die tanden is me toch wat haha

8 maanden geleden

Ik heb toen ik mijn dochter een rietjesbeker wilde aanleren haar een beetje 'gefopt'. Ik hield de Dr Browns fles voor haar, dan deed ze haar mond open en toen deed ik snel het rietje in haar mond. Ze zoog in een reflex aan het rietje, omdat ze die Dr Browns fles had gezien denk ik. Dit 3 keer gedaan en toen snapte ze het. Ik weet niet of het nu nog zou werken, want ze hebben al (te) veel door op deze leeftijd 🤭

8 maanden geleden

Reactie op Janneke22

Ik heb toen ik mijn dochter een rietjesbeker wilde aanleren haar een beetje ...
Kan het sowieso meenemen voor m'n zoontje van nu 5,5 week haha

8 maanden geleden

De munchkinn lukte hier opeens door met mijn vinger op de beker te duwen als ze hem in haar mond hield. Want je moet best wat duwen en toen ze dat doorhad lukte het haar zelf. Al vind ik dat ze met haar rietjes beker wel beter drinkt en meer op een dag Vraag daarnaast, iemand de gouden tip voor een rietjes fles die niet lekt? Op kdv is ze standaard altijd nat ( of ze draaien hem niet goed dicht daar )

8 maanden geleden

Reactie op Babysam8

De munchkinn lukte hier opeens door met mijn vinger op de beker te duwen al ...
Philips lekt hier niet. Alleen paar spetters als hij de beker hard op de grond smijt. Kruidvat lekt enorm

8 maanden geleden

Ik heb sinds een paar dagen de tuitbeker en oefendrinkbeker van difrax. Geweldig! Echt geen druppel lekt en je kan de stroomsnelheid aanpassen. Niet overdreven duur en echt een aanrader!

8 maanden geleden

Reactie op Jeannette_11

Philips lekt hier niet. Alleen paar spetters als hij de beker hard op de gr ...
Mag ik vragen welke jullie van kruidvat hebben? Ik heb die met rietje, maar nog geen lekken ervaren? 😊