6 Reacties

3 jaar geleden

Wij zijn voor de two gegaan! Het handvat staat in een natuurlijke positie voor je polsen, de ‘boodschappentas’ onder de kinderwagen is groter en open, alles is met één hand er van af te halen. Helemaal happy en kan niet wachten 😍

3 jaar geleden

Reactie op quuinx

Wij zijn voor de two gegaan! Het handvat staat in een natuurlijke positie ...
Ja hier hetzelfde om dezelfde redenen. Maar mocht je hier niet zoveel om geven zou ik lekker voor de one gaan, ook een super mooi ding en nu ook nieuw goedkoper.

3 jaar geleden

Doen wat je zelf goed voelt ook wezen kijken bij babypark erg prijzig heb nu 1 van marktplaats de versie die voor die nu in de winkel staat en vind hem prima ik denk maar zo....je gebruikt hem hoogtens 1 jaar 😁 Daarna ga je al snel over op een buggy omdat die makkelijker te vervoeren in 😂iedergeval ik wel bij me eerste en zal nu bij de tweede ook wel gaan. Dus heb hele set gekocht via mp en ziet er heeel netjes en mooi uit mensen zijn er erg netjes mee omgegaan.maar ja dat is wat je zelf wil natuurlijk Ik geef liever extra uit aan dingen die langer mee moeten bijvoorbeeld slaapkamer meubels. Ben nu 600 kwijt plaats van 1400 van die andere 800 kan ik mooi weer ergens anders aan uitgeven 😁

3 jaar geleden

Heb het pas nagevraagd wat het verschil tussen de wagens is behalve toch het aanzienlijke prijsverschil. - Two heeft een net iets hipper/grover design naar mijn idee. - Two heeft een telefoonvak. - Boodschappentas onderin is idd open ipv een klepje ervoor. - Flap van bak waar kindje in ligt gaat met magneetjes ipv rits Verder hebben beide wagens dezelfde functies. Vond persoonlijk niet echt het geld extra waard dus ben voor de One gegaan. Vond die zelf ook net iets subtieler dan de two.

3 jaar geleden

Wij zijn voor de two gegaan, prachtig en o zo handig allemaal! Wel boffen… wij hebben hem gekregen van m’n schoknoiders

2 jaar geleden

Reactie op HdHD

Heb het pas nagevraagd wat het verschil tussen de wagens is behalve toch he ...
Hi, verkoper hier. Dit zijn zeker niet de enige verschillen tussen de kinderwagens ;) Hieronder nog wat verschillen: - Verbeterd frame en klapt compacter in. - Open boodschappen mand én je kan hem gemakkelijk eruit halen. - Wielen zijn van rubber in plaats van lucht of foam. - Reiswieg en zitting zijn gemakkelijker te verwijderen via de knop bij de valbeugel. - Zitting heeft magneet sluiting. - Verschillende standen voor een voetensteun. - Extra opbergvak voorin bij de reiswieg - Keuze om reflectoren uit wielen te verwijderen Allemaal extra dingen die de ONE niet heeft.