86 Reacties

één jaar geleden

Nog een foto

één jaar geleden

Ik heb hem gister ook in elkaar gezet en bij mij zie je dit niet.. denk dat je van binnen toch het stof wat omhoog moet trekken.

één jaar geleden

Reactie op CM91

Ik heb hem gister ook in elkaar gezet en bij mij zie je dit niet.. denk dat ...
Dank voor je foto! Bij jullie zie je dus ook het staafje door de stof heen. Vond het zo gek, maar zie ook niet hoe het anders kan

één jaar geleden

Oh sorry ik dacht dat je het gaatje bedoelde, die zie ik bij mij niet. De stokjes zie je idd wel een beetje!

één jaar geleden

Wij hebben hetzelfde en ook het idee dat het niet goed zit. Aan de ene kant sluit hij ook helemaal niet goed aan en zit er een gat tussen.

één jaar geleden

Ziet er wel gek uit zo. Ik moet de mijne nog binnen krijgen, hopelijk snel! Zal er ook even naar kijken als die van mij binnen is.

één jaar geleden

Reactie op coco96

Wij hebben hetzelfde en ook het idee dat het niet goed zit. Aan de ene kant ...
Gek he!? Wij vonden de stof ook maar net aan goed passen. Bijvoorbeeld aan de onderkant van de reiswieg om die pootjes er doorheen te krijgen. Erg krap allemaal

één jaar geleden

Reactie op Huismeteentuin

Gek he!? Wij vonden de stof ook maar net aan goed passen. Bijvoorbeeld aan ...
Ja wij hebben al met babypark gebeld en gaan volgende week even langs met de kinderwagen. Dan gaan ze ernaar kijken.

één jaar geleden

Reactie op coco96

Ja wij hebben al met babypark gebeld en gaan volgende week even langs met d ...
Wat goed, ik ben benieuwd wat zij ervan zeggen!

één jaar geleden

Ohjee.. ben benieuwd, die van ons heeft vertraging (zucht). Maar voor dat geld mag je wel betere kwaliteit verwachten... ben benieuwd wat babypark ervan gaat zeggen

één jaar geleden

Een andere vraag over de dubatti two! welke autostoelen zijn compatibel? Dezelfde als bij de dubatti one? :)

één jaar geleden

Oh jee, wij wachten ook nog. Klinkt niet erg geruststellend, ik ben benieuwd

één jaar geleden

Reactie op SabrinavanKester

Een andere vraag over de dubatti two! welke autostoelen zijn compatibel? De ...
Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp, maar wij hebben de Dubatti two car seat adapters erbij gekocht. Daarmee kan je volgens mij alle autostoeltjes erop bevestigen. Ik weet niet of dat dezelfde zijn als van de one

één jaar geleden

Reactie op Huismeteentuin

Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp, maar wij hebben de Dubatti two ca ...
Oké! Bij de Dubatti one adapter staat bijv op de site van Babydump dat bepaalde autostoelen op de kinderwagen passen :)

één jaar geleden

Reactie op SabrinavanKester

Oké! Bij de Dubatti one adapter staat bijv op de site van Babydump dat bepa ...
Ik snap nu wat je bedoelt! Even gekeken op de verpakking van de adapters van de two. Er staat niets over dat het alleen compatibel is met bepaalde soorten autostoeltjes

één jaar geleden

Reactie op Kellymichelle

Ziet er wel gek uit zo. Ik moet de mijne nog binnen krijgen, hopelijk snel! ...
Ik heb mijn de dubatti two geannuleerd. Door de lange levertijd en elke keer vertraging ben ik bang dat het niet optijd zal komen. Heb nu voor een cybex wagen gekozen en kan de rest van de spullen die ik al had van de kinderwagen terug brengen. Ik had hierbij trouwens een Nuna autostoel die past er ook op, maar helaas brengen we die nu ook terug. Hopelijk krijgen jullie die de wagen nog binnen moeten krijgen optijd!

één jaar geleden

Hier is de bekleding nu helemaal binnengekomen eindelijk. De stof om de wieg hebben ze voor ons opnieuw besteld omdat ze hem ook vrij strak vonden zitten. Maar de nieuwe stof komt pas in februari ergens binnen. Dus doen het eerst hiermee. De wielen komen als het goed is ergens midden november. En dan is hij gelukkig nog op tijd compleet 🙏🏻

één jaar geleden

Reactie op Cynthia0704

Ohjee.. ben benieuwd, die van ons heeft vertraging (zucht). Maar voor dat g ...
Wij zijn vandaag in de winkel geweest, omdat we wat anders gingen kopen, meteen even navraag gedaan. De volledige kinderwagen was al binnen op de wielen na, wij hebben de duurdere versie wielen besteld. De goedkopere wielen waren wel voorradig, ze heeft het nu opgelost om ons de goedkopere wielen te leveren en zodra de duurdere binnen zijn mogen we deze om komen ruilen! Hele goede service in de winkel ipv online! Bij babypark

één jaar geleden

Reactie op coco96

Hier is de bekleding nu helemaal binnengekomen eindelijk. De stof om de wie ...
Wat fijn dat hij zo toch op tijd compleet is en dat ze de stof opnieuw hebben besteld! Goede service. Zou je eens een foto kunnen maken van hoe strak het bij jullie zit? De dichtstbijzijnde babypark is voor ons zo ver rijden, dus wil er eigenlijk niet voor niets langs.

één jaar geleden

Wij hebben hem nog steeds niet binnen, in augustus besteld😩 Hij zou er vorige week moeten zijn. Hoe zit t met de rest?