86 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Kornoelje

Wij hebben hem nog steeds niet binnen, in augustus besteld😩 Hij zou er vor ...
Ligt echt aan de stof wat je hebt besteld, wij hadden zwarte bekleding en cognac handvaten, wielen zijn inmiddels ook binnen van ons (de duurdere banden, zwart)

één jaar geleden

Ik krijg hem nu eindelijk maandag compleet binnen. (Op het zitje en voetenzak na maar die hebben we nog niet nodig). In juli besteld bij babypark

één jaar geleden

Oh ik ben dus niet de enige😅 inmiddels onderstel en maxi cosi binnen alleen niet de bak en zitje. Begin december word het pas geleverd en ze hebben nooit gezegd dat het niet op voorraad was

één jaar geleden

Reactie op Kornoelje

Wij hebben hem nog steeds niet binnen, in augustus besteld😩 Hij zou er vor ...
Wij in juli besteld.. ook nog niet binnen. Staat om te leveren op 21-11 🙏🏼🙏🏼

één jaar geleden

Wij hebben hem inmiddels binnen. Maar onze maxi cosi past niet lekker op de adapters, ook die van vrienden past niet goed, je krijgt de maxi cosi er moeilijk af. Lijkt aan die adapters te liggen. Meer dit probleem? En de knoppen voor in en uit klappen gaan ook wat moeizaam. Best een teleurstelling na drie maanden wachten. Herkent iemand dit of iemand de oplossing? M’n vriend is nu naar babypark toe en is zacht gezegd echt not amused… zoveel gezeik gehad al met die wagen

één jaar geleden

Reactie op Fejri95

Wij hebben hem inmiddels binnen. Maar onze maxi cosi past niet lekker op de ...
Wij hebben ook schade aan het onderstel en de rest is nog niet binnen. Ze zeggen eerste week december…

één jaar geleden

Reactie op Fejri95

Wij hebben hem inmiddels binnen. Maar onze maxi cosi past niet lekker op de ...
Hadden jullie wel een gekocht die erop past? Wij hebben de cybex cloud z, goed dat je dit hier even zegt want we hebben het nog niet uitgeprobeerd😳 Ik merk wel dat bij ons de bak een beetje wiebelig erop zit, hebben andere dit ook? Wij zijn nog niet terug geweest, maar wel van plan om te doen. Maar wellicht herkent iemand dit

één jaar geleden

Reactie op Cynthia0704

Hadden jullie wel een gekocht die erop past? Wij hebben de cybex cloud z, g ...
Goed om even te proberen ja!! Maar als je een nieuwe maxi cosi hebt dan komt t vast goed.. In principe zouden ze allemaal erop moeten passen is ons verteld. Zijn iets oudere modellen, die wel op de Dubatti one pasten 😅. Babypark was ook verbaasd, we mogen nu een maxicosi met korting uitkiezen.. Mijn advies: blijf dingen aankaarten en sta op je strepen, laat je niet afschepen. Dan krijg je wel wat voor elkaar… Maar echt héél irritant.

één jaar geleden

Reactie op Cynthia0704

Hadden jullie wel een gekocht die erop past? Wij hebben de cybex cloud z, g ...
Hij moet altijd wel iets bewegen de bak. Daarnaast kan bij de dubatti two de bak ook op twee hoogtes. Als je hem op de hoogste hebt wiebelt hij meer. Gewoon met dat schuifje ingedrukt (waarmee je de bak er ook af halen) kun je hem naar stand 1 of 2 doen zeg maar

één jaar geleden

Nou, wij hebben hem binnen, maar helaas problemen met het linker voorwiel. Die klikt er wel in, maar komt er vervolgens even hard weer uit vallen. Erg teleurstellend dit 😑 4 maanden op gewacht nb…

één jaar geleden

Hier binnen, maar hetzelfde probleem als eerder vernoemd hier met de maxi cosi. Deze gaat er erg moeizaam af.. wanneer de adapters niet op de kinderwagen zitten lijken ze makkelijker los te gaan.. vreemd 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Nou, en weer een uur verder zijn heel veel gaten en schuifdingen defect. Echt waardeloos! Zo veel geld voor zo’n fiasco. Echt superslecht.

één jaar geleden

Heeft iemand wel positieve ervaringen met Dubatti 2?

één jaar geleden

Ben benieuwd, krijg hem vandaag binnen

één jaar geleden

Reactie op Kokos1988

Heeft iemand wel positieve ervaringen met Dubatti 2?
Ja hoor, op het punt na dat de bak wat wiebelig erop zit. Maar we moeten nog terug naar de winkel voor de juiste banden dus zullen het dan wel horen of dit normaal is ja of nee. Ik vind m zelf gewoon heel mooi en praktisch. Ze hadden mij van te voren aangegeven dat niet alle kinderstoeltjes erop konden, maar volgens mij zeggen ze verschillende dingen. Want ik zie andere weer zeggen dat wel alle modellen erop zouden kunnen (ik moet zeggen, we hebben het nog niet uitgeprobeerd of het lukt🙈, maar in de winkel hadden ze ook de cybex cloud z om erop te zetten en daar paste hij gewoon)

één jaar geleden

Reactie op Kokos1988

Heeft iemand wel positieve ervaringen met Dubatti 2?
Ja, op de giga lange levertijd na en dat hij wat moeilijk in elkaar te zetten ben ik er erg blij mee!

één jaar geleden

Kwam afgelopen vrijdag binnen! Wij zijn er erg blij mee. Neem wel even de tijd om hem in elkaar te zetten!

één jaar geleden

Reactie op Sanne1992balou

Kwam afgelopen vrijdag binnen! Wij zijn er erg blij mee. Neem wel even de t ...
Is dit de taupe?

één jaar geleden

Nou goed begin, verkeerde kleur geleverd. Babypark belt me morgen terug over hoe nu verder. GEZEIK. 😒😒😒

één jaar geleden

Reactie op djane993

Nou goed begin, verkeerde kleur geleverd. Babypark belt me morgen terug ove ...
Ah nee! Wat balen zeg.. ook na extreem lang wachten zeker? Wat heb je geleverd gekregen en wat had je besteld?