86 Reacties

één jaar geleden

Reactie op quuinx

Ah nee! Wat balen zeg.. ook na extreem lang wachten zeker? Wat heb je gel ...
ja begin juli besteld. ik had taupe besteld maar zwart gekregen. ik de bon checken staat alles in het zwart. verkoopster dus fout ingevoerd. wat ze me bieden is dat ze toch de goede kleur bekleding bestellen en dat ik het tot februari met ze zwarte doe. maarja deze levering is ook al 100x uitgesteld dus wie zegt dat de juiste bekleding wel in februari binnenkomt .. pff

één jaar geleden

hoe verstellen jullie deze ? ze moeten omhoog als het goed is... maar krijg er geen beweging in...

één jaar geleden

Reactie op djane993

hoe verstellen jullie deze ? ze moeten omhoog als het goed is... maar krijg ...
Met het hendeltje aan de bovenkant. Als je deze ‘open klikt’ en tegelijk de beugel recht zet.

één jaar geleden

Reactie op djane993

ja begin juli besteld. ik had taupe besteld maar zwart gekregen. ik de bon ...
Tjeeee wat balen zeg.. wel fijn dat je dit zolang kan gebruiken.

één jaar geleden

Reactie op Kokos1988

Heeft iemand wel positieve ervaringen met Dubatti 2?
Nu wij alles binnen hebben en een maxi cosi die past ben ik enorm blij. Hij is super mooi maar ook heel praktisch h. En hij loopt zooo lekker, soepel enzo

één jaar geleden

Reactie op Fejri95

Nu wij alles binnen hebben en een maxi cosi die past ben ik enorm blij. Hij ...
Welke maxi-cosi hebben jullie nu en welke hiervoor?

één jaar geleden

Reactie op Kokos1988

Heeft iemand wel positieve ervaringen met Dubatti 2?
Het is even puzzelen hoe hij in elkaar moet (wij hebben hardhandig moeten duwen om de metalen 'schuifjes' in de gaten te krijgen bij de reiswieg) maar het is gelukt. Als hij eenmaal staat is hij superstevig en mooi. Erg blij mee! Onze cybex cloud Z maxicosi past er perfect op met de dubatti adapters.

één jaar geleden

Nou hier ook in elkaar hoor. ik heb hem vervloekt. met filmpjes kijken ging het beter dan de slechte gebruiksaanwijzing zonder tekst. Goede kleur bekleding word waarschijnlijk februari geleverd. al vind ik dit ook erg mooi moet ik zeggen!

één jaar geleden

Reactie op Kokos1988

Is dit de taupe?
Ja wij hebben de taupe bekleding besteld !

één jaar geleden

Reactie op djane993

Nou hier ook in elkaar hoor. ik heb hem vervloekt. met filmpjes kijken ging ...
Mooie luiertas! Welke is dat?

één jaar geleden

Reactie op Sanne1992balou

Ja wij hebben de taupe bekleding besteld !
Ah super! Ik ook, dat ziet er heel mooi uit. Nu hopen dat het niet al te lang duurt voor het er is. Begin augustus besteld..

één jaar geleden

Reactie op CM91

Mooie luiertas! Welke is dat?
Van Dubatti zelf. is een leren, dacht met bestellen doe er gelijk maar bij.

één jaar geleden

Reactie op djane993

Van Dubatti zelf. is een leren, dacht met bestellen doe er gelijk maar bij. ...
Heel mooi ja!

één jaar geleden

Reactie op Kokos1988

Heeft iemand wel positieve ervaringen met Dubatti 2?
Ik moet toegeven dat na langs Babypark te zijn geweest en alles het nu doet, wij ook blij zijn nu. Het is een mooi en soepel ding, alleen de kleuren die we hadden besteld moeten nog binnenkomen. Maar al een aanrader (als ze wat zouden doen aan die levertijden).

één jaar geleden

Reactie op quuinx

Welke maxi-cosi hebben jullie nu en welke hiervoor?
Cabriofix I size en daarvoor een oud model… en nog een andere oud model maxicosi geprobeerd en een ander merk. Maar nu de nieuwe cabrio I size past goed

één jaar geleden

Reactie op Fejri95

Cabriofix I size en daarvoor een oud model… en nog een andere oud model max ...
Ah oke! Krijg je de maxicosi er makkelijk af geklikt? Mijn maxicosi past wel, maar moet een flinke ruk geven om hem weer los te krijgen van de adapters..

één jaar geleden

Reactie op quuinx

Ah oke! Krijg je de maxicosi er makkelijk af geklikt? Mijn maxicosi past w ...
De nieuwe uit de winkel dus wel.. oud model hadden wij eerst en toen hadden we dat ookis die van jou ook nieuw?

één jaar geleden

Reactie op Fejri95

De nieuwe uit de winkel dus wel.. oud model hadden wij eerst en toen hadden ...
We hebben een nieuwe maxi cosi gekocht in de winkel. Pebble pro I-size, deze werd er toen voor aangeraden

één jaar geleden

Hier is hij ook helemaal compleet binnen dus de geleende wielen van de winkel mochten weer terug. Zijn er tot nu toe erg blij mee en straks de echte proef als onze kleine man er is. Onze Cybex autostoel gaat ook prima met de adapters!

één jaar geleden

Wisten jullie eigenlijk dat de dubatti niet op voorraad uberhaupt was toen jullie m bestelde? Tegens ons is niks gezegd namelijk en ben daar ook echt boos over, want anders hadden we wel een andere uitgekozen..