26 Reacties

3 maanden geleden

Een bugaboo donkey is erg fijn en kan uiteindelijk ook als enkele wagen gebruikt worden

3 maanden geleden

Wij hebben een easywalker en daarbij kan je een extension set voorbij kopen zodat je het kan gebruiken als duo wagen

3 maanden geleden

Ik hen de Joolz geo3 top wagen! Ik gebruik het wel voor 茅茅n kindje, maar is ook een duo wagen.

3 maanden geleden

Wij hebben al bijna 4 jaar de bugaboo donkey in gebruik. Ik vind hem echt top. Ik vind het wisselen van enkel naar dubbel ook echt makkelijk, dat doen we ook geregeld. Als enkele wagen vind ik hem ook echt leuk met het boodschappenmandje

3 maanden geleden

Wij hebben de Uppa Baby Vista V2. Erg fijne wagen! Samen met de Gazelle S duo en een andere (even naam vergeten) zijn het de enige waarbij de babywieg boven kan ipv alleen onder + het onderzitje de boodschappenmand vrij laat in tegenstelling tot Joolz bijvoorbeeld.

3 maanden geleden

Ik heb de bugaboo donkey. Zoontje van 1,5 en zoontje van 2 maanden. 馃グ zo blij mee

3 maanden geleden

Onze kindjes schelen 16 maanden en wij hebben ook de bugaboo donkey 5. Super wagen!!

3 maanden geleden

Reactie op believer77

Ik heb de bugaboo donkey. Zoontje van 1,5 en zoontje van 2 maanden. 馃グ zo b ...
Is t niet te breed? Bijv in de winkels etc

3 maanden geleden

Reactie op cagla aras

Is t niet te breed? Bijv in de winkels etc
Nee hij past door alle standaard deuren. Een elektrische rolstoel zou bijv ook naar binnen moeten kunnen. In winkels ook geen probleem, rommelige kruidvat soms een uitdagend gangpad maar dat is met een enkele wagen ook haha

3 maanden geleden

Reactie op NaNa22

Nee hij past door alle standaard deuren. Een elektrische rolstoel zou bijv ...
En je schuift 'm heel gemakkelijk en snel in als je hem wil wisselen.

3 maanden geleden

Reactie op Mamavaneren

Ik hen de Joolz geo3 top wagen! Ik gebruik het wel voor 茅茅n kindje, maar is ...
Deze hebben wij ook. Echt een hele fijne wagen. Voor nu gebruiken we hem ook nog voor 1 kindje, maar als je de adapters voor beneden koopt kun je er een duo wagen boven elkaar van maken. Vind ik een heel groot voordeel zodat je nog steeds door alle deuren makkelijk doorheen kunt en je niet zo breed bent.

3 maanden geleden

Reactie op cagla aras

Is t niet te breed? Bijv in de winkels etc
Ja hij is breed maar toch past hij door alles ook door de voordeur. Ja het is niet anders ik wilde mijn kinderen echt niet onder elkaar.

3 maanden geleden

Wij huren de Joolz geo 3 duo via tiny library, is ook echt een uitkomst!

3 maanden geleden

Hoi! Toen mijn zoontje 16 mnd was werd onze dochter geboren. Ik heb een joolz geo 3. Op diverse manieren kun je die dubbel opbouwen. En soms doe ik dochtertje lekker in draagzak. Ik ben tevreden met de opties tot nu toe! En binnenkort ga ik eens kijken voor een meerijdplankje. Maar dat is misschien nog te hoog gegrepen.

3 maanden geleden

Gefeliciteerd trouwens! 馃グ

3 maanden geleden

Reactie op believer77

Ik heb de bugaboo donkey. Zoontje van 1,5 en zoontje van 2 maanden. 馃グ zo b ...
Heb ik ook. Heerlijke wagen! Zo fijn en wendbaar! Kan overal naar binnen! Alleen even rekening houden met het armpje van de dreumes 馃檲 alles binnenboord als je door een opening gaat.

2 maanden geleden

Cybex gazelle heel fijn! Getwijfeld tussen uppababy (denk iets betere kwaliteit maar was ook 2x zo duur door Cybex in sale), maar heel blij met keuze. Adapters zitten al aan het frame en je kunt bijna alle combinaties maken (reiswieg apart of zitje apart boven of beneden, beide combineren boven of beneden, en heel makkelijk te verstellen door de adapters door te schuiven. Had hiervoor bugaboo fox (enkel), maar dubbele van Cybex duwt ook fijn met 2 kids erin!! Wilde geen bugaboo duo vanwege breedte (past niet door onze deur), maar als je genoeg ruimte hebt is hij wellicht heel fijn omdat je makkelijker stoepjes op kunt - het zwaartepunt blijft boven het wiel ipv een wagen in de lengte.

2 maanden geleden

Ik heb een gazelle cybex! Erg blij mee. Kindje nu 7, 5 maand en meisje van 19 maanden.

茅茅n maand geleden

Wij hebben/ hadden de Thule Sleek. Je kunt het handig combineren met reiswieg en zitje of in de toekomst 2 zitjes. Je kunt ook zelf de kijkrichting bepalen naar je toe of van je af. Je wordt ook niet breder dus ook wel fijn met de winkelgangpaden. Er zit ook een ruime boodschappen vak onderin.

茅茅n maand geleden

Ik ben net bevallen (4,5 week) & ik heb een dubatti kinderwagen en een meerijdplankje, m鈥檔 zoontje vind t helemaal geweldig dat hij daarop kan zitten & een kinderwagen gebruik je (vind ik) toch niet heel lang dus ga straks voor een dubbele buggy 馃槃