Hoi mama’s en papa’s.
Ik ben een beetje verdrietig. Onze lieve meid van 13 maanden heeft eigenlijk sinds dat ze 6/7 maanden is last van eczeem. Eerder op haar ruggetje en schouders, maar dat is door zalf van de dokter weg, super fijn. Het ging een periode goed, maar nu vandaag zie ik weer 3 mega grote plekken op haar arm en haar beentje, toen ze ze zelf ook zag begon ze tot bloedende toe te krabben. Mijn moeder hart breekt, sokjes werkte niet want ze is zo slim krijgt ze gewoon uit 😅. Nu hebben wij hormoon zalf van de dokter, sterkte 2, en die werkt normaliter wel maar vroeg mij af wat jullie hebben gedaan om het te verminderen? Ik heb al parfum vrij wasmiddel, havermout badje, Lanette crème, andere vette crème.. van alles doen we. Gelukkig is het in vlagen, maar nu was ik erg verdrietig om dit weer zo te zien terwijl ik dacht dat het beter ging.
De huisarts zegt ook dat eczeem niet altijd aan voedsel/allergie hoeft te hangen, want dan zou ze het na het eten van bepaalde dingen erger moeten krijgen + andere klachten maar dat heeft ze dus niet..
Je mag mij altijd privé een berichtje te sturen wanneer je in dezelfde situatie zit zodat we even lekker kunnen kletsen hierover.