20 Reacties

6 maanden geleden

Bobux

6 maanden geleden

Wij hebben de flexibele van shoeme

6 maanden geleden

Wij hebben van vivobarefoot. Flexibel, lichtgewicht en genoeg ruimte voor de teentjes

6 maanden geleden

Shoesme en dan die met dunne zool zijn voor de eerste stapjes

6 maanden geleden

Ik heb Groot schoenen voor mijn dochter van de Scapino. Bevalt goed! Lekker flexibel, ze loopt er goed op en zijn kleine maten.

6 maanden geleden

Wij hebben ook heel fijne lichte schoentjes van Shoesme

6 maanden geleden

Die van ons loopt (verassend genoeg) heel soepel weg op zn Vans. Wilt ze zelfs binnen vaak aan. Dan komt hij ze brengen.

6 maanden geleden

Shoesme! Echt zulke fijne schoentjes. 🥰

6 maanden geleden

Het merk "Keq" is ook leuk😊 van Schuurman schoenne

6 maanden geleden

Reactie op mvdg

Die van ons loopt (verassend genoeg) heel soepel weg op zn Vans. Wilt ze ze ...
Die zijn alleen niet flexibel genoeg voor een goede ontwikkeling van de voet. Dat is nog belangrijker bij eerste schoentjes dan of je kind er goed op weg loopt.

6 maanden geleden

Elefanten, Keq en Shoesme zijn goede merken (kwaliteit en buigzaam) rond de 60 euro. Bij Scapino verkopen ze vergelijkbare schoenen van het merk Groot voor 30 euro.

6 maanden geleden

Reactie op Veer21

Die zijn alleen niet flexibel genoeg voor een goede ontwikkeling van de voe ...
Hij loopt thuis altijd op zn sokjes. Alleen buiten lekker op zn Vans of op zn Nikes. Andere schoenen krijgen we niet goed bij hem aan en trekt hij uit.

6 maanden geleden

Hebben jullie schoenen met klittenband? Mijn zoon van 14 maanden doet zn schoentjes met klittenband steeds uit, dus ik zoek eigenlijk een wat andere sluiting 🙈

6 maanden geleden

Reactie op Veer21

Die zijn alleen niet flexibel genoeg voor een goede ontwikkeling van de voe ...
Net ook even na gekeken en dit is de flexibele variant. Snap inderdaad dat dat beter is, maar zn Vans zijn net zo flexibel als de shoesme. Dus dat is wel fijn ☺️

6 maanden geleden

Wij hebben schoenen gekocht van Bopy, stevige, maar toch buigzame schoentjes!

6 maanden geleden

Mijn dochter liep met 10 maanden al. We hebben toen schoenen gekocht van Shoesme. Hele fijne schoenen. Is even wat geld, zo rond de 60 euro maar wel hele goede kwaliteit

6 maanden geleden

Onze dochter was ook vroeg aan de wandel 12maanden, maar ze wil zelf heel graag haar laarzen aan als we naar buiten gaan. Op de opvang en in huis lopen ze allemaal op blote voeten/sokken. Maar nu mooier weer begint te worden en meer naar buiten gaan wil ik ook gaan kijken voor schoenen, hoor inderdaad veel positieve verhalen van shoesme.

6 maanden geleden

Shoesme!

6 maanden geleden

Shoesme! 🥰

5 maanden geleden

Wij hebben deze van vty is ook ietsje breder aan de tenen