87 Reacties

9 maanden geleden

Hier 2e ronde voor 2e kindje. Verwacht tussen maandag & woensdag mn eisprong 🤞🏻 NOD net voor kerst gok ik 🤭

9 maanden geleden

Reactie op Didjaa

Hier 2e ronde voor 2e kindje. Verwacht tussen maandag & woensdag mn eis ...
Spannend!

9 maanden geleden

Sinds juli bezig, 1 miskraam gehad en nogsteeds elke maand hoopvol... hoe langer t duurt hoe minder hoopvol. Nod as do / vrij, maar early testen nog negatief

9 maanden geleden

Spannend! Wij zijn ook in afwachting van de eerste ronde voor het tweede kindje. Aanstaande vrijdag NOD, nog geen early test gedaan.

9 maanden geleden

Hier bezig voor kindje 2 en zitten in ronde 3. Mijn ovu nog aan het zoeken, maar ben nog erg onregelmatig.

9 maanden geleden

Wij zijn ook net weer begonnen! Heb net m’n eisprong gehad, nu wachten. De eerste duurde dik een jaar, hopelijk weet m’n lichaam nu een beetje wat het idee is en kan ze het wat sneller 😇

9 maanden geleden

Reactie op Kornoelje

Wij zijn ook net weer begonnen! Heb net m’n eisprong gehad, nu wachten. De ...
Eisprong wrs vandaag, gister gezellig & man wil voor de zekerheid vanavond weer dus 🤞🏻🤞🏻

9 maanden geleden

Reactie op Proudmom22x

Sinds juli bezig, 1 miskraam gehad en nogsteeds elke maand hoopvol... hoe l ...
Hoop houden❤️💙 geef de moed niet op

9 maanden geleden

Aaahh spannend en super leuk voor jullie allemaal! Ik ben inmiddels al over 6 weken uitgerekend 😂

9 maanden geleden

Reactie op babybibi2023

Aaahh spannend en super leuk voor jullie allemaal! Ik ben inmiddels al ove ...
Ik ook haha de babys hier schelen straks 13 maanden 🥰

8 maanden geleden

Hallo allemaal, ik had 23 december mijn eisprong en gister licht roze slijmerige afscheiding en vandaag bruine afscheiding. Zou dit een innesteling bloeding kunnen zijn? Ik hoop het zo na inmiddels 5 pogingen :). Ik verwacht mijn menstruatie 6/7 januari

8 maanden geleden

Reactie op diana12372

Hallo allemaal, ik had 23 december mijn eisprong en gister licht roze slijm ...
Ohh spannend zeg!! Klinkt wel veelbelovend!😃

8 maanden geleden

Reactie op Kornoelje

Wij zijn ook net weer begonnen! Heb net m’n eisprong gehad, nu wachten. De ...
Mijn update is dus dat het in 1 keer gelukt is en ik nu 5+3 weken zwanger ben? Nog heel pril dus we juichen nog niet. Maar wat een verademing na 1,33 jaar wachten op de eerste 🥹 M’n lichaam heeft de memo blijkbaar doorgekregen

8 maanden geleden

Wat leuk!! Gefeliciteerd Kornoelje :). Ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt om mijn spiraal volgende week te laten verwijderen. Zo spannend maar ook heel leuk om dit weer te gaan ervaren. Tenminste, dat hoop ik 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Kornoelje

Mijn update is dus dat het in 1 keer gelukt is en ik nu 5+3 weken zwanger b ...
Gefeliciteerd!🥰

8 maanden geleden

Reactie op Winterbaby22

Wat leuk!! Gefeliciteerd Kornoelje :). Ik heb vanmiddag een afspraak gemaak ...
Ohh wat een leuke eerste stap ook! Inderdaad heel spannende en leuke tijden voor ons allemaal 🥰

8 maanden geleden

Gefeliciteerd kornoelje! :) We zijn nu 2 maanden echt aan het proberen. Hopelijk mogen we snel zeggen dat we een tweede verwachten. Maar tot nu toe nog geen geluk...

8 maanden geleden

Leuk topic! Veel succes allemaal en Kornoelje gefeliciteerd! Hier bezig met ronde 3, na een miskraam afgelopen herfst. Ik kan normaal echt de klok gelijk zetten op mijn cyclus, stipt 26/27 dagen. Maar nu 1-2 dagen overtijd, en tests zijn negatief. Aaaargh! Heel erg hinderlijk, die mega lange wachtbank....

8 maanden geleden

Gefeliciteerd voor de positieve berichten 🥰 En succes voor de vrouwen die hopen... Ik hoop dat iedereen zijn wens snel uit mag komen! Hier vandaag 22 wk zwanger van nummer 2, was gepland en duurde 4 of 5 maanden voor het raak was. Hopelijk geeft het hoop!

8 maanden geleden

Gefeliciteerd! Bij ons heeft de eerste lang geduurd (>2 jaar) en mijn cyclus is enorm onregelmatig (soms 20 dagen verschil in lengte) dus ik had verwacht dat het lang zou duren. Maar nu zwanger, 13w, en de eerste is net 1! Het is dus echt niet te voorspellen. Heel veel geluk allemaal 💕