87 Reacties

8 maanden geleden

Bedankt iedereen, en heel veel geluk voor iedereen die nog wacht op het tweede wondertje 🥰🥰

8 maanden geleden

Ik zie een heel lichte streep 🥹

8 maanden geleden

Reactie op diana12372

Ik zie een heel lichte streep 🥹
Zeker weten!! Gefeliciteerd 🥰🍀

8 maanden geleden

Reactie op Winterbaby22

Zeker weten!! Gefeliciteerd 🥰🍀
Dankjewel! 🥰

8 maanden geleden

Reactie op diana12372

Ik zie een heel lichte streep 🥹
Nou, een heel lichte? Dat is geen tuurtest hoor, echt al wel een goed begin!! Gefeliciteerd 😄😄

8 maanden geleden

Reactie op diana12372

Ik zie een heel lichte streep 🥹
mooie streep! gefeliciteerd 🥰🥰🥰

8 maanden geleden

Ik ben alweer zwanger en in april uitgerekend telt dat ook 🙊

8 maanden geleden

Wij zijn inmiddels in verwachting van onze tweede🥰

8 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Mag ik vragen hoe jullie het doen qua zorg voor je kleintje icm zwangerschapskwaaltjes? Ik hoop volgende ronde ook een positieve test in handen te hebben 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Winterbaby22

Gefeliciteerd allemaal! Mag ik vragen hoe jullie het doen qua zorg voor je ...
Mijn kleine man is nu 13 maandjes. Ik probeer in de ochtend wat dingen in huis te doen en doe samen met hem een middagslaapje. Is niet altijd ideaal maar meer doen ons best kunnen we niet doen haha. Ik hoop het met je mee😘

8 maanden geleden

Reactie op Winterbaby22

Gefeliciteerd allemaal! Mag ik vragen hoe jullie het doen qua zorg voor je ...
Ik heb ook een dochtertje van bijna 13 maanden. Moet eerlijk bekennen dat ik ZO moe ben dat m’n partner echt bijna alles is gaan doen… min de nachten, die doe ik nog steeds, en het grootste deel van de zorg voor ons kindje. Maar echt ik ben 90% van de tijd een zak augurken op de bank.

8 maanden geleden

Ik sluit me ook langzaam eens aan. Hier wel alweer wens voor 2de kindje en langzaam aan proberen. Maar niet te veel focus op leggen.

8 maanden geleden

Poeh zou er nog echt niet aan moeten denken een tweede🙈 maar voor de dames die aan het proberen zijn heel veel babydust van mijn jullie kant op! Succes🍀❤️

8 maanden geleden

Hoi, wij zijn ook bezig voor ons tweede kindje. Wij zitten wel in een icsi traject. Heb 31 december mijn punctie gehad en 3 januari terugplaatsing. Nu wachten tot ik zondag mag testen. Vandaag kon ik me niet meer inhouden en alvast een test gedaan (niet de eerste ochtendurine) maar die was negatief. Ik wacht nu toch maar tot zondag af. 🙈

8 maanden geleden

Hoi, Wij zijn ook niet gepland zwanger van de tweede, we krijgen een jongetje. Ben 29 maart uitgerekend. Het is best pittig met een dochter van 13 maanden. Ze wil ‘s nachts o.a. niet meer doorslapen in haar eigen ledikant sinds ze 1 jaar is. Hierdoor slapen we allebei slechter. Tot rust komen is echt lastiger ook omdat je daarnaast ook nog werkt. Ik ga wel 6 weken van te voren met verlof I.p.v. 4 weken.

8 maanden geleden

Reactie op Kimmie1995

Poeh zou er nog echt niet aan moeten denken een tweede🙈 maar voor de dames ...
Ik ook niet! Vind het nu nog pittig genoeg! 🙈 respect voor de mama’s die het weer gaan proberen!

8 maanden geleden

Reactie op diana12372

Ik zie een heel lichte streep 🥹
Ik ook! Gefeliciteerd

8 maanden geleden

Reactie op JitskeV

Hoi, wij zijn ook bezig voor ons tweede kindje. Wij zitten wel in een icsi ...
Wow, wat spannend! Ben heel erg benieuwd, fingers crossed!!

8 maanden geleden

Reactie op diana12372

Ik zie een heel lichte streep 🥹
Gefeliciteerd 🥰

8 maanden geleden

Reactie op JitskeV

Hoi, wij zijn ook bezig voor ons tweede kindje. Wij zitten wel in een icsi ...
Spannend!!