87 Reacties

8 maanden geleden

Ik duim met jullie mee Ik ben inmiddels al 26 weken in verwachting van baby 3 baby 2 van december 2022 net 1 geweest 8 december

8 maanden geleden

Reactie op JitskeV

Hoi, wij zijn ook bezig voor ons tweede kindje. Wij zitten wel in een icsi ...
Heb je al getest?😇

8 maanden geleden

Bij mij is het helaas uitgelopen tot een miskraam :( hopen dat het snel weer mag lukken.

8 maanden geleden

Reactie op diana12372

Bij mij is het helaas uitgelopen tot een miskraam :( hopen dat het snel wee ...
ah wat verdrietig voor jullie. dikke kus jullie kant op 🥰

8 maanden geleden

Reactie op julyan

Hoi, Wij zijn ook niet gepland zwanger van de tweede, we krijgen een jonget ...
Hier ook bijna 31 weken zwanger van de tweede, ook niet gepland. Onze kleine is bijna 13 maanden.

8 maanden geleden

Hier gaan we eraan beginnen.. nummer 2 🥰🤲 ben gister ongesteld geworden dus gaan deze maand de eerste ronde in… spannend 🫣 Van ons zoontje na 3rondes zwanger; ben erg benieuwd hoe lang het nu duurt

8 maanden geleden

Wil wel maar mn cyclus is nog steeds niet terug, zit steeds 60 tot 80 dagen tussen :( Ben ook flink aangekomen dus dat moet er eerst af minstens 10 kg 😭

8 maanden geleden

Reactie op Kornoelje

Heb je al getest?😇
Ja sorry, ben helemaal vergeten door alle drukte om op het forum te gaan afgelopen week. We hebben een paar positieve testen in handen en die van clear blue heeft zwanger 1-2 weken aangegeven vorige week. We hebben nu 9 februari de eerste echo in het ziekenhuis. 🍀🤞🏻 maar voor nu zo blij ❤️

8 maanden geleden

Reactie op diana12372

Bij mij is het helaas uitgelopen tot een miskraam :( hopen dat het snel wee ...
Wat een verdrietig nieuws 😞 veel sterkte en hoop dat het volgende keer wel mag lukken voor jullie.

8 maanden geleden

Hello! Ik startte dit topic en heb vervolgens nooit meer iets gepost. Sorry! Ik heb teruggelezen. Mooie berichten, maar ook verdrietige. 😔 Ik zit momenteel (weet het niet precies), 2-5 dagen voor mijn nod. En ik heb op 4 testen hele lichte lijntjes, of 4 hele vage indroogstreepjes. Geen idee wat ik er van moet denken! Spannend wel…. Wat is jullie mening over mijn foto’s?

8 maanden geleden

Na hoeveel tijd heb je deze foto genomen?

8 maanden geleden

Hey hey, onze dochtertje is 1 dec 1 geworden en kwam er 22 november onverwachts achter dat ik zwanger was van nog een klein wordertje ondertussen al bijna 13 weekjes zwanger nu🥰 heel on verwachts maar super welkom❤️

8 maanden geleden

Reactie op Lotte248

Hello! Ik startte dit topic en heb vervolgens nooit meer iets gepost. Sorr ...
Nou ….. ik denk toch wel dat ik zwanger ben! Zien jullie het ook?

8 maanden geleden

Reactie op Lotte248

Nou ….. ik denk toch wel dat ik zwanger ben! Zien jullie het ook?
Ja ik zie een streepje 😀 alvast voorzichtig gefeliciteerd 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Lotte248

Nou ….. ik denk toch wel dat ik zwanger ben! Zien jullie het ook?
Jaa ik zie het ook! Gefeliciteerd 🥰

8 maanden geleden

Reactie op JitskeV

Ja sorry, ben helemaal vergeten door alle drukte om op het forum te gaan af ...
Wow wat fijn!! Geweldig zeg. 9 Februari, de tijd kan niet snel genoeg gaan soms he!

8 maanden geleden

Reactie op Lotte248

Nou ….. ik denk toch wel dat ik zwanger ben! Zien jullie het ook?
En ja, ik zie het ook! Superleuk, voorzichtig gefeliciteerd. Hoop dat er een mooie stijging in komt!

8 maanden geleden

Reactie op Kornoelje

Wow wat fijn!! Geweldig zeg. 9 Februari, de tijd kan niet snel genoeg gaan ...
Ja, ik vind het nog zo lang duren. Vorige keer mocht ik sneller voor een echo na een terugplaatsing. Nu laten ze me wat langer in spanning 🙈😂 volgens mijn berekeningen ben ik met de echo bijna 7 weken, dus nog steeds wel vroeg Haha.

8 maanden geleden

Juli 2023 begonnen voor de 2e, oktober een miskraam helaas. Wel door blijven proberen en nu bijna (morgen) 5 weken zwanger. Super onzeker en bang. 1 feb 1e echo met 6.1 weken🍀

8 maanden geleden

Reactie op JitskeV

Ja, ik vind het nog zo lang duren. Vorige keer mocht ik sneller voor een ec ...
Ah nou dan heb je in ieder geval wel zekerheid wb hartactie!!