87 Reacties

8 maanden geleden

Wat een leuk topic! En zo snel al mooie berichten! Helaas ook verdrietige, heel veel sterkte en ik duim voor jullie dat het snel weer raak mag zijn 🍀 Wij hebben inmiddels ronde 2 voor een 2e kindje erop zitten. Ik had ook de intentie het een beetje los te laten maar als het eenmaal in je hoofd zit.. nod zou 1 of 2 februari moeten zijn.

8 maanden geleden

Hii, ik sluit me ook graag aan bij deze groep onze eerste dochter is afgelopen december 1 jaar geworden en we hebben een grote wens en kriebels voor een 2e nu is het helaas wel zo dat ik niet bepaald natuurlijk zwanger kan raken, onze docht doormiddel van iui gekregen. Toch deze maand een gokje op de natuurlijke manier gegeven aan de hand van ovu testen. ( ik heb na me bevalling nooit anticonceptie gebruikt en wel gemeenschap) nu hoor ik pas over 4 dagen mijn menstruatie te krijgen en vandaag ineens wat lichte krampen en ineens licht bloedverlies dus ipv dag 29 krijg ik nu ineens me menstruatie op dag 25 dit heb ik nog niet eerder gehad.. had ook wel stille hoop, het blijft zo een verslagen iets.. tot het lukt. Sorry voor mijn lange bericht misschien iemand die zich er ook in kan vinden 🥺

8 maanden geleden

Hier zijn we ook weer aan het hopen op een 2de sinds augustus. Bij de eerste duurde het ruim 3 jaar. Dus verwacht nog niet zo 1,2 3 zwanger te raken. Maar zou leuk zijn.

7 maanden geleden

Vanochtend helaas ongesteld geworden. Moet wel eerlijk zeggen dat ik er niet veel van verwachtte; mijn spiraaltje heb ik op 11 januari laten verwijderen. Wel “fijn” dat m’n menstruatie eigenlijk gewoon het ritme heeft gevonden wat ik hiervoor ook al had (zelfs met gebruik spiraal). Op naar de volgende ronde dus! 🍀

7 maanden geleden

Hallo allemaal, ook wij proberen voor een tweede kindje te gaan. mijn cyclus is helaas erg onregelmatig. altijd wegens tussen de 34/ 52 dagen. Daarom gestart met digitale ovulatietesten van clearblue. deze maand had ik een smiley op dag 22 van mijn cyclus. Ik ben erg benieuwd. van die streepjes testen snap ik niet echt iets van, had nooit een knalstreep. We zijn nu bezig met zwanger raken vanaf september ongeveer. van ons eerste kindje was ik meteen zwanger zodra ik mijn hormoon staafje liet verwijderen. (6 weken na verwijdering). binnenkort hoop ik een berrichtje te plaatsen met leuk nieuws 😁

7 maanden geleden

Reactie op Gerdastoker

Hallo allemaal, ook wij proberen voor een tweede kindje te gaan. mijn cyclu ...
Spannend, wanneer is je nod?

7 maanden geleden

Reactie op Winterbaby22

Vanochtend helaas ongesteld geworden. Moet wel eerlijk zeggen dat ik er nie ...
Jammer! Hopelijk de volgende keer raak 🤞🏻

7 maanden geleden

Reactie op Kornoelje

Ah nou dan heb je in ieder geval wel zekerheid wb hartactie!!
We hebben het hartje zien kloppen. Ben nu 7+5 weken zwanger. 🥰 ik ga uit deze groep, lijkt me wel zo netjes. 😊

7 maanden geleden

Reactie op JitskeV

We hebben het hartje zien kloppen. Ben nu 7+5 weken zwanger. 🥰 ik ga uit d ...
van harte gefeliciteerd 🥰 en, meelezen en steunen mag altijd toch? 🍀 (ik ben in mei uitgerekend en ik volg ook altijd nog graag)

7 maanden geleden

Dikke kus voor de vrouwen met een verdrietige maand, hou je taai 🥰

7 maanden geleden

Ik ga hier ook volgen! Net een paar dagen geleden ongesteld geworden (na ronde 2, iui). Straks 3e ronde in.

7 maanden geleden

Reactie op Iress

Gefeliciteerd!! Wat een mooi cadeau 🥰

7 maanden geleden

Even jullie advies: Net om 14:30 mijn LH piek gevonden, we hebben gistermiddag 13:30 seks gehad. Wat is wijsheid, vanavond laat nog een keer of liever morgenmiddag? Het zou morgen pas rond 16:00/16:30 kunnen 😅

7 maanden geleden

Reactie op Louise_

Even jullie advies: Net om 14:30 mijn LH piek gevonden, we hebben gistermid ...
Is allebei geen optie?! Hoe vaker, hoe groter de kans dat het raak is toch?

7 maanden geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Is allebei geen optie?! Hoe vaker, hoe groter de kans dat het raak is toch? ...
Absoluut een optie alleen dacht ik dat je beter een x aantal uur ertussen kan laten voor de hoeveelheid/kwaliteit sperma..

7 maanden geleden

Reactie op Louise_

Absoluut een optie alleen dacht ik dat je beter een x aantal uur ertussen k ...
Oeh dat zou kunnen! Geen idee haha😂

7 maanden geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Oeh dat zou kunnen! Geen idee haha😂
Toch maar vanavond en morgen voor de zekerheid. Beter eventueel iets minder per keer dan de ovulatie missen 😅 gisteravond niet getest, misschien toen ook al de piek

7 maanden geleden

12 maanden na de bevalling kwam mijn menstruatie pas weer op gang. Eerst hele korte cyclussen (21-22 dagen). Nu een cyclus van 28 dagen maar op dag 5 al een LH piek volgens de Clear Blue ovulatietest, dat lijkt me nogal vroeg in de cyclus 🤔 Iemand soortgelijke ervaringen?

7 maanden geleden

Ik ben nieuw hier, wij waren nog niet echt toe aan een tweede, maar here I am, zwanger en zo blij! Zo bijzonder om dit weer mee te mogen maken 🩷💙

7 maanden geleden

Reactie op Elle2610

12 maanden na de bevalling kwam mijn menstruatie pas weer op gang. Eerst he ...
Heb je het testje uit de houder gehaald? Dan kan je zien hoe donker het streepje is. Ik heb ook wel eens met clearblue een vaste smiley gehad en een dag later werd de streep pas écht donker dus toen was de echte LH piek pas