87 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Louise_

Heb je het testje uit de houder gehaald? Dan kan je zien hoe donker het str ...
Niet gecheckt maar ga ik de volgende keer doen!

6 maanden geleden

Morgen naar het ziekenhuis bloedprikken om te kijken of ik zwanger ben. Al twee weken misselijk en aan het overgeven...vorige zwangerschap een nagatieve test (urinetest) met 6 weken zwangerschap. Door medicatie die niet aansloeg met 9 weken er pas achtergekomen dat ik zwanger was.Dus toch maar even voor de zekerheid nakijken met een bloedtest. Hopelijk is het positief...

6 maanden geleden

December is onze dochter 1 jaar geworden en we willen nu gaan voor een 2de kindje. Vind het zo onwijs spannend. 1ste kwam eigenlijk als een verrassing en wil er nu niet zoveel druk op leggen. Merk alleen dat het me enorm bezig houdt 🙈 NOD is 20 maart. Eisprong zou volgens app morgen zijn (woensdag) en we hebben zondagavond “geklust” (dat zie ik hier steeds voorbij komen) kleine kans dus, maar wie weet! Nog meer mensen die hier nu een beetje mee bezig zijn?

3 maanden geleden

Wij proberen al een tijdje voor een tweede. In april even alles losgelaten, geen ovulatietesten gebruikt. Maar nu had ik vandaag een positieve zwangerschapstest 🥳. Kon het niet geloven! Ik ben enorm blij ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Gerdastoker

Wij proberen al een tijdje voor een tweede. In april even alles losgelaten, ...
Wat super leuk zeg! Gefeliciteerd 🎉🎉😍😍

3 maanden geleden

Een tweede kindje zou ons ook heel leuk lijken! De eerste was een enorme verrassing door mijn spiraal heen en nog maar 5 maandjes samen met de papa. Ik begon net met een voltijd studie aan het hbo. Nu kunnen we niet wachten tot ik klaar ben met mijn studie om hopelijk een tweede te mogen krijgen😍😍 Maargoed eerst nog even 3 jaar aan de bak op het hbo😉