11 Reacties
4 jaar geleden
Hey, ik kan me jouw onzekerheid nu heel goed voorstellen! Maar ik zou gewoon even overleggen met je verloskundige. Bruine afveeg wil niet perse iets zeggen, dat klinkt als oud bloed. Je kunt sneller kleine bloedingen hebben omdat je baarmoedermond meer doorbloed is. Als je echt krampen krijgt en helder bloed, zeker meteen de verloskundige bellen.
4 jaar geleden
Ooh ik kan me voorstellen dat je schrikt! Maar... het is nu eenmaal gebeurd en je kunt er niets meer aan veranderen. Vanaf nu een nieuwe snack zoeken 😇
Aangeraden wordt om stroopwafels met mate te eten, i.v.m. kaneel (coumarine), maar ik kan niet duidelijk vinden of deze stof het risico op een miskraam verhoogt?
Een ongesteld gevoel kan horen bij je zwangerschap, er gebeurt van alles in je baarmoeder en bruin (oud) bloed zou nog van de innesteling kunnen zijn.
Als je twijfelt kun je ook je vk bellen 😊
4 jaar geleden
Dankjewel! Er staat inderdaad niet per se miskraam, maar wel schadelijk voor je kindje (wat je je kindje ook niet aan wil doen) maar dank jes, de opmerking van je vk over een zak drop stelt me enigszins gerust. Inderdaad maar een andere “snack” gaan zoeken…
Ik lees inderdaad meer over afscheiding ed, zolang er geen kramp en helder bloed bij komt blijf ik maar rustig :)
4 jaar geleden
Reactie op esmeedupee
In de app zwangerhap staat niks gemeld over stroopwafels
Klopt... misschien even op de verpakking zelf kijken.
Ik zat gisteren aan de kroepoek... omdat die mijn anders smaakte dan anders (misselijkheid) dacht ik voor de lol even kijken. Is dus een no go! Nooit verwacht en tijdens mijn eerste zwangerschap gewoon gegeten 🙈
4 jaar geleden
Reactie op Jes1992
Ik zat gisteren aan ...
Kroepoek is pas minder dan een jaar, dat het niet mag (veranderde in m’n vorige zwangerschap). Gaat om de garnalen waarvan het gemaakt is. Maar had het er met de verloskundige over, kroepoek weegt bijna niks, en zit niet eens heel veel garnaal in. Is zo minimaal dus, dat het geen kwaad kan, tenzij je dagelijks zakken leeg eet
4 jaar geleden
Reactie op Jes1992
Ik zat gisteren aan ...
Ligte paniek ineens hier😅 gister nog bij de noodels casave gehad.. maar die is heel jiet van garnaal😂