12 Reacties

één jaar geleden

Hoe veel slaapjes doet jouw kindje op een dag? Gewoon interesse hoor! Ik geloof zelf heel erg in je kindje zoveel geven als die zelf nodig heeft. Gezond eten hoeft echt niet met mate, ze kunnen zelf precies hun voedingsstoffen regulieren.

één jaar geleden

Reactie op Kornoelje

Hoe veel slaapjes doet jouw kindje op een dag? Gewoon interesse hoor! Ik ...
3 slaapjes. Nog rond 8/ half 9, rond half 12 en nog in de middag rond 15.

één jaar geleden

Ik denk dat het niet heel erg verschilt ten op zichtte van flesvoeding behalve dat je mij moedermelk nooit te veel kan geven dus nog meer op de behoefte van je kindje kan vertrouwen :) Hoe gaat z’n curve ? Als dat goed is, gaat het helemaal prima !! Ik denk dat je het hartstikke goed doet

één jaar geleden

Reactie op Charlievp

Ik denk dat het niet heel erg verschilt ten op zichtte van flesvoeding beha ...
Ja denk dat ik beetje onzeker wordt van alle eetschema's met kunstvoeding haha😅 ik ga hem donderdag weer laten wegen en meten maar tot nu toe groeide hij altijd goed.

één jaar geleden

Reactie op Jane91

Ja denk dat ik beetje onzeker wordt van alle eetschema's met kunstvoeding h ...
Ja ik snap dat wel! Probeer het los te laten en te vertrouwen op dat je kindje het goed zelf aangeeft. Ik doe zelf ook borstvoeding en rapley, dus nul komma nul idee wat hij binnen krijgt. Ik laat hem ook wat vaker wegen (elke 2 maanden), dat ik weet dat het goed gaat. Groeien is de belangrijkste ‘maatstaf’. Verder, super goed dat je al zo lang kolft ♥️

één jaar geleden

Hoi! Hier nog een fulltime kolvende moeder 🙋🏼‍♀️ Bij ons is het schema als volgt: 7.30 180 ml 8.45 fruit 9-10.15 slapen 10.30 150 ml 12.00 1 boterham 12.15-14.15 slapen 14.30 150 ml 16.45 groente 18.00 180 ml 18.45-7.15 slapen

één jaar geleden

Reactie op MBB11

Hoi! Hier nog een fulltime kolvende moeder 🙋🏼‍♀️ Bij ons is het schema al ...
Oh en mijn dochter is over 4 dagen 8 maanden oud

één jaar geleden

Reactie op MBB11

Hoi! Hier nog een fulltime kolvende moeder 🙋🏼‍♀️ Bij ons is het schema al ...
Super dat is ongeveer wat ik ook aanbied op die manier! ☺️ Mijn zoontje is 7 maanden en 2 dagen

één jaar geleden

Reactie op Charlievp

Ik denk dat het niet heel erg verschilt ten op zichtte van flesvoeding beha ...
Met gekolfde moedermelk kun je zeker wel overvoeden. Alleen aan de borst pakt een baby precies wat hij nodig heeft (en soms zelfs dan wat teveel, wat er weer uit kan komen)

één jaar geleden

Reactie op Kristy1104

Met gekolfde moedermelk kun je zeker wel overvoeden. Alleen aan de borst pa ...
Oh echt, dat wist ik niet! Goed dat je deze aanvulling geeft!!

één jaar geleden

Reactie op Kristy1104

Met gekolfde moedermelk kun je zeker wel overvoeden. Alleen aan de borst pa ...
Dat wist ik ook niet! Goed dat je dit aangeeft.

één jaar geleden

Ik kolf ook fulltime en mijn schema ziet er ook ongeveer zo uit. Ik bied 4 x een fles van 180 aan. Overdags gaat die soms niet op, ‘s avonds wel. Ze drinkt nu heel goed maar de afgelopen weken hiervoor dronk ze soms niet eens 3 flessen leeg. Ik bied ook fruit, brood en groente aan maar mijn dochter speelt er vooral mee in plaats van echt te eten. Ze is over 3 dagen 8 maanden.