10 Reacties

één jaar geleden

Slaapritueel vinden die bij hem past. Zo heb ik het eindelijk voor elkaar kunnen krijgen. Hopelijk kan baby gauw in zijn eigen bedje!

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Op een gegeven moment ook niet meer om kunnen leggen in zijn camping bedje dus hij slaapt nu al eigenlijk de hele tijd bij ons in bed.

één jaar geleden

Geen tips helaas.. Hier precies hetzelfde met onze kleine meid.. we hebben een cosleeper maar ze rolt in no time bij ons in bed. In een eigen bedje slapen lukt helaas ook niet.

één jaar geleden

Wij hebben ook hetzelfde. Al sinds 4 maanden slaapt hij in ons bed. Van alles geprobeerd, maar niets helpt bij ons. En uithuilen begin ik niet aan. Nu maar geaccepteerd.

één jaar geleden

Misschien niet wat je wil horen, maar een kindje alleen op een kamer leggen is echt iets westers en super onnatuurlijk. In de oertijd betekende dit, alleen zijn is ook ga dood. Een kind heeft een natuurlijk instinct om bij mama/papa te willen zijn. Mijn advies, verdiep je in veilig samen slapen (Facebook groep) en volg liefde van een moeder om meer info te krijgen of het slaapgedrag van je kindje. Ga samen slapen, in bed of met een co-sleeper net wat nodig is en maak van slapen weer een feestje in plaats van strijd. Ja, het is een tijdsinvestering maar hoe wil je over een paar jaar terug kijken? Terugkijkend op strijd rondom slapen of liefdevolle verbinding rondom slapen? De dutjes gaan er beetje bij beetje af en elk kind krijgt de natuurlijke behoefte om alleen te gaan slapen soms eerder soms later

één jaar geleden

Alle mama's ik las afgelopen week dat je 75% van alle tijd die je met je kindje spendeert opmaakt in de eerste 12 levensjaren. Probeer te genieten alleen al deze mindset doet zo veel. Ik slaap vanaf dag 1 samen met mijn dochter. Ja mijn avonden zijn korter doordat we rond 20.30 naar bed gaan maar ik ben wel uitgerust. Ik hoef nooit uit bed voor het pakken van een speentje, voeden, wakker schrikken etc. Doordat mijn dochter zich altijd veilig voelt Huishouden die ik als ze wakker is, ze vind alles interessant dus gewoon samen dingen doen.

één jaar geleden

Mocht je open staan om samen te blijven slapen, raad ik een vloerbed aan! Wij slapen daar nu ook in en het werkt hier heel fijn :)

één jaar geleden

Reactie op Wao

Misschien niet wat je wil horen, maar een kindje alleen op een kamer leggen ...
Dit houd ik inderdaad ook in gedachte maar ik ben zo bang dat hij een keer uit bed valt😓

één jaar geleden

Reactie op willissac

Dit houd ik inderdaad ook in gedachte maar ik ben zo bang dat hij een keer ...
Daar zijn oplossingen voor, een mooi vloerbed. Lattenbodem op de grond, matras erop en het gaat prima. Wanneer hij leert kruipen kan je hem ook leren hoe hij van het bed kan kruipen. Jij beschermd hem sowieso door in de maternale positie te slapen

één jaar geleden

Reactie op Garnaal123

Geen tips helaas.. Hier precies hetzelfde met onze kleine meid.. we hebben ...
Misschien is de snoozzz slaapwikkel iets? Ze ligt dan vast op haar matrasje en kan dan dus niet rollen. Het geeft ons meisje een geboren gevoel en sinds we de snoozzz gebruiken, slaapt ze een stukje beter. Ze zal nooit een hele goede slaper zijn, maar met de snoozzz kan ze zelf in slaap vallen😍