587 Reacties

2 jaar geleden

28 december 😁

2 jaar geleden

14 december, maar pas aanstaande donderdag (uitgerekend Bevrijdingsdag) voor het eerst naar de verloskundige😁

2 jaar geleden

Hoi! Hier ben ik op 21 December uitgerekend. Mijn man is op 22 December jarig en zelf ben ik 29 December jarig. 🍀😁

2 jaar geleden

Ik ben nu weer zwanger na een miskraam in Maart. Nu hopen dat het deze keer goed gaat!🍀🍀🍀 Donderdag heb ik mijn eerste echo.

2 jaar geleden

Reactie op LKoning87

Ik ben nu weer zwanger na een miskraam in Maart. Nu hopen dat het deze keer ...
Spannend, succes donderdag! Herkenbaar ook, had in maart een vroege miskraam. Gisteren mijn eerste echo gehad, 7 weken en een kloppend hartje. Hoop dat jij ook een goede echo hebt 🥰🥰

2 jaar geleden

Reactie op Hoisuus

Spannend, succes donderdag! Herkenbaar ook, had in maart een vroege miskraa ...
Dankjewel! Ik was 5 weken zwanger. Heel heftig. En dan ineens een positieve test(digitale) met een 3+. Dat was wel even schrikken. 😁 fijn dat het bij jou goed gaat🥰

2 jaar geleden

Reactie op LKoning87

Dankjewel! Ik was 5 weken zwanger. Heel heftig. En dan ineens een positieve ...
Ja bizar hoe heftig het is he! Ik was net 6 weekjes, maar zag op de echo die ik toen kreeg al niets meer. Het bleek toen al begonnen. Blijft spannend, maar elke week voelt weer als een mijlpaal ❤️

2 jaar geleden

Ik ben uitgerekend op 28 december ❤️ volgens mijn eigen berekening. Over 2 weken een echo! 🥰

2 jaar geleden

17 december 🙋🏽‍♀️ en ben zelf jarig op de 13e haha

2 jaar geleden

25 december op 1e kerstdag! Stiekem hoop ik iets eerder

2 jaar geleden

Reactie op Tuijntje22

Volgens eigen berekening 22 december. 2 mei naar de vk. Mijn zoontje is op ...
Hier precies hetzelfde. Mijn zoontje is ook op 2-1 jarig en nu op 22 december uitgerekend. Toevallig 😁

2 jaar geleden

28 december! Kan alle kanten nog op gaan.. kerst.. oud en nieuw..? We gaan het zien 🍼👶🏼💕

2 jaar geleden

31 december hier 😊

2 jaar geleden

26 december

2 jaar geleden

26 december als mijn berekening klopt

2 jaar geleden

18 december volgens eigen berekening, 6 mei echo dan weten we ietsjes meer

2 jaar geleden

21 december 🤗❤️

2 jaar geleden

27 december! 🙋🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Baby1997

Hoihoi, Hier 21 december
Ik ook! 😁

2 jaar geleden

26 december! Maar sinds vandaag ineens veel minder last van mijn borsten en misselijkheid. Herkenbaar?