587 Reacties

2 jaar geleden

24 December uitgerekend🤗🌲

2 jaar geleden

Bloednerveus nadat er maandag geen hartje te zien was. Vanwege vakantie mocht ik toch nog even heen vandaag en jawel: ik was iets te vroeg, maar het hartje klopt en alles ziet er goed uit!

2 jaar geleden

Dinsdag eerste echo, hopelijk een kloppend hartje en klopt de grootte ook voor 8+3. Vorige keer bij 8 ongeveer mis gegaan. Dus ik ben nu super nerveus. Nog geen gekke dingen gehad of bloedverlies. Maar nu maak ik mij natuurlijk weer druk dat er misschien wel geen vruchtje is, of geen hartslag. Onrustige tijd! Neer dames aankomende week voor het eerst echo?

2 jaar geleden

Reactie op Evelienaa

Dinsdag eerste echo, hopelijk een kloppend hartje en klopt de grootte ook v ...
Hey, ik herken je gevoel! Ik had hetzelfde. Ik had vandaag de eerste echo. Ik barstte in tranen uit toen ik een kloppend hartje zag. Mijn man ook. Toch blijft het een beetje spannend voor mij. Het is zo pril. We houden ons vast aan de goede signalen van een mooie grote qua baby en een kloppend hartje. De tijd voordat ik het wist was enorm moeilijk. Ik dacht er veel over na. Ik probeerde afleiding te zoeken door films, werk en vroeg naar bed. Hoe kan jij voor afleiding zorgen?

2 jaar geleden

Reactie op ChantalMaria

Hey, ik herken je gevoel! Ik had hetzelfde. Ik had vandaag de eerste echo. ...
Gefeliciteerd! Wat fijn, ik ben ook heel bang dat ik als het een goeie echo wordt, nogsteeds niet gerustgesteld ben. De vorige keer had ik ook een goeie echo net voor het mis ging. Maar toen bloedde ik al wel 2 weken af en aan. Ik ben gelukkig wel redelijk druk op werk maar als ik even niks heb zoek ik mij suf naar info. Helpt helemaal niks.. ik houd mij vast aan het idee dat tijd altijd vanzelf voorbij gaat. En nu is het al bijna dinsdag 😊😊

2 jaar geleden

Reactie op Lilianaelena

Volgens mijn eigen berekening 18 december😄
Ik oook

2 jaar geleden

Ik sluit ook aan. 23-12 💕

2 jaar geleden

Volgens mijn eigen berekening, rond 20 December 🤗 27 Mei mijn eerste echo 🎉

2 jaar geleden

Ik ben dit maal op 30 december uitgerekend! Bij de eerste was ik op 16 december uitgerekend en ze kwam de 19e helemaal gezond ter wereld! Blijft spannend🤣

2 jaar geleden

Hier ook! En jawel op 31 december uitgerekend 😄😄 onze eerste 😍

2 jaar geleden

Eerste zwangerschap in 2015, MK bij 15 weken. Tweede keer pas in 2019. Vroege MK na 5 weken. Nu pas weer gelukt. We zijn ontzettend blij dat het ons misschien toch nog gegund is.

2 jaar geleden

31 december uitgerekend 😊

2 jaar geleden

19 december 🎉

2 jaar geleden

21 december

2 jaar geleden

19 december ♥️

2 jaar geleden

28 december 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Megann_Lx

19 december ♥️
ik oook🤍🤍

2 jaar geleden

25 december 😊🎅

2 jaar geleden

Volgens eigen berekening op 24 december. Om 17:00 eerste echo 😍

2 jaar geleden

Reactie op BiebP

Volgens eigen berekening op 24 december. Om 17:00 eerste echo 😍
Heel veel plezier ❤