587 Reacties

2 jaar geleden

Hier 1 januari 馃檲

2 jaar geleden

Voorlopig 31 december馃懚馃檲

2 jaar geleden

Reactie op Sann22

Hier ook 26 dec馃榿
Hier voor nu ook 26 december. Dinsdag krijg ik de termijn echo met de offici毛le uitgerekende datum

2 jaar geleden

26 december 馃檲 13juni de 12weken echo en nipt test 馃グ

2 jaar geleden

Ik ben uitgerekend voor 31 December 2022. Maar hele grote kans op vroeg geboorte.

2 jaar geleden

Reactie op Kimberly08

Hier ook een kerst baby of toch een nieuw jaar 馃槵 26 dec
Ik ook 26 dec

2 jaar geleden

Hier ook uitgeteld voor 29 december. Wij hebben 16 juni pas onze volge de afspraak voor controle en ben nu al erg zenuwachtig. Hoop dat alles in orde is want ik voel vanalles馃槃 Onze zwangerschap was een totale verrassing. Wel gestopt met de pil enkele maanden geleden maar partner heeft al 2 kinderen waar veel moeite aan vooraf gegaan is, IVF. Ik had al 2 maanden een onregelmatige cyclus en ging hiervoor naar de gyneacoloog, bleek dat ik 8w zwanger was... had ik niet verwacht of gemerkt door de bloedingen die ik nog had. Dus ben benieuwd naar volgende controle en nipt test.

2 jaar geleden

17 december uitgerekend 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op Katrien85

Hier ook uitgeteld voor 29 december. Wij hebben 16 juni pas onze volge de a ...
Wat een bijzonder verhaal! Gefeliciteerd! En het heeft je mooi 4 weken wachten gescheelt 馃お

2 jaar geleden

22 dec馃グ馃グ

2 jaar geleden

Kreeg vandaag te horen dat de uitgerekende datum eerste kerstdag is. .

2 jaar geleden

Vandaag termijnechp gehad en 2dgn vooruit gezet. Dus verwachting is toch een kerst kindje op 25dec馃グ

2 jaar geleden

28 dec 馃グ

2 jaar geleden

Ik dacht 10 weken 2 dagen te zijn, vandaag bij de termijnecho werd dat 1 dagje erbij. Nu dus 10weken en 3 dagen, uitgerekend op 27 dec.. ons 3e kindje maar op een of andere manier zo onwerkelijk! Dat we gewoon zo gezegend zijn dat er weer een kindje bij mag komen, wat zijn we dankbaar.馃グ Geniet dan ook ontzettend van alles wat er is en komen gaat! Wel vind ik het allemaal weer reuze spannend totdat ik de kleine veilig in mijn armen heb, maar denk dat ik daarin niet de enige ben馃槃

2 jaar geleden

Vanmorgen termijn echo gehad. Kindje was aan t zwemmen en bewegen. Super leuk om te zien. Uitgerekend 27-12, de verjaardag van mijn moeder. Die vond dat wel erg speciaal馃槉

2 jaar geleden

Ik heb afgelopen donderdag m鈥檔 termijnecho gehad! Uitgerekende datum is op 19 december gezet, ben nu 11+5 鉂わ笍

2 jaar geleden

Uitgerekend op 26 december 馃

2 jaar geleden

Hier 01/01 馃グ

2 jaar geleden

31 december 馃き

2 jaar geleden

Eigenlijk gezet op 11 januari, maar omdat we een tweeling verwachten moesten we eerder denken aan voor de kerst 馃