587 Reacties

2 jaar geleden

27december

2 jaar geleden

Ik ben uitgerekend op 26 december 🙌

2 jaar geleden

24 december! 🎄

2 jaar geleden

Hier 18 December uitgerekende. Maar de vorige 2 zijn 2 weken eerder opgehaald met een inleiding. Dus ik ben benieuwd. Mijn schoonzus maakte zich al zorgen over de kerstdagen (dat doen we altijd bij ons thuis🤣).

2 jaar geleden

Reactie op k1m90

Haha toevallig! Hoe was jullie 13 weken echo? Bij ons gelukkig allemaal goe ...
Hier ook goed! Bizar wat ze allemaal al kunnen zien. Ukje was erg beweeglijk erg leuk om te zien🥰

2 jaar geleden

Reactie op k1m90

Haha toevallig! Hoe was jullie 13 weken echo? Bij ons gelukkig allemaal goe ...
Net gehad!! Alles goed, toch wel een hele belangrijke mijlpaal. Fijn dat t bij jou ook goed was. En due date wederom bijgesteld nr 30dec. Bij de rest?

2 jaar geleden

Reactie op nb1990

Hier ook goed! Bizar wat ze allemaal al kunnen zien. Ukje was erg beweeglij ...
Wat fijn! 🥰 en inderdaad, zo beweeglijk! Heel bijzonder!

2 jaar geleden

Reactie op CharlieJ

Net gehad!! Alles goed, toch wel een hele belangrijke mijlpaal. Fijn dat t ...
Fijn om te horen dat alles goed was! Zeker een belangrijke mijlpaal en dan toch een opluchting als t allemaal goed is! Uitgerekende datum is niet aangepast bij ons, dus nog steeds 28 dec

2 jaar geleden

Met de 13 weken echo toch op 22 december gezet 🥰 Spannend, ben zelf op 26 december jarig 😬

2 jaar geleden

Spannend… Ik ben zelf 3 januari uitgerekend maar het kan ook eind december worden😅

2 jaar geleden

26/12/2022

2 jaar geleden

19 december. En we zeiden nog: elke maand is prima, maar liever niet in december 🤦🏼‍♀️

2 jaar geleden

27dec 🤰🏻

2 jaar geleden

Reactie op EstherVJ

19 december. En we zeiden nog: elke maand is prima, maar liever niet in dec ...
Ja hier hetzelfde en toen kwam ik volgens eigen berekening uit op 3 januari en nu teruggezet naar 30 december. Iets te hard geroepen misschien, maar zal vast wel goed komen maar rond die tijd dat is nu wel zeker 😂😂😂

2 jaar geleden

25/12 🌲 waren ook van het idee dat het altijd mocht maar liefst niet te dicht bij de feestdagen, oops 😅 maar het heeft toch ook iets speciaals 😊

2 jaar geleden

27 december 😊

2 jaar geleden

Reactie op KayleeJan

27 december 😊
Same!! Gezellig

2 jaar geleden

Reactie op jvdvm94

27dec 🤰🏻
Ik ook!! Spannend :)

2 jaar geleden

Uitgerekend op 30 december 🙈

2 jaar geleden

Mijlpaaltje hier, vorige zwangerschap ook een digital gebruikt voor het realiteits gevoel. Gebruiksaanwijzing zei, 4 weken batterij. Helaas kreeg ik een miskraam met 8 weken, 4 weken na de test. Verdorie die test zou minder lang mee gaan dan de zwangerschap zou duren! Niet andersom. Morgen 14 weken zwanger en kijk nou! Het was al een tijdje enkel zichtbaar voa zijaanzicht, maar ik ben zo gelukkig! Maandag 13 weken echo, hopelijk geeft dat een fijn resultaat. Stiekem vond ik het heel fijn om elke avond en/of ochtend even te kijken, ohja ik ben zwanger. Hopelijk ga ik het snel zien, het kleintje ook voelen en kan ik écht op een wolk gaan zitten! Wilde ik even met jullie delen 🤭