587 Reacties

één jaar geleden

Ik zag volgens mij geen kletsgroepje voor na kerst uitgerekend, dus gebruik deze even. Wanneer hopen jullie daar de baby komt? Ik had goede hoop voor kerst omdat m'n eerste bij 38+5 kwam, maar zit nu op 38+6 en er gebeurt nog helemaal niks helaas

één jaar geleden

Reactie op Evavs1990

Ik zag volgens mij geen kletsgroepje voor na kerst uitgerekend, dus gebruik ...
Hier zelfde hoopte ook voor de kerst maar helaas mannetje vind prima daar binnen, ook 38,6 vandaag.... Me eerste was met 41,3 dus hoopte dat deze eerder kwam maar moeten nog geduld hebben

één jaar geleden

Reactie op Evavs1990

Ik zag volgens mij geen kletsgroepje voor na kerst uitgerekend, dus gebruik ...
Ik heb mijn hoop ook opgegeven dat het nog voor kerst kwam. Ik had me daar wel heel erg op ingesteld (dom). Mijn eerste kwam met 37.0 Dus ik had niet verwacht nu nog rond te lopen met 39.4 😅. Dan hoop ik maar dat het voor het nieuwe jaar komt nu 🤞🏼

één jaar geleden

Ik ben de 29e uitgerekend en had in mijn hoofd dat hij de 21e zou komen. Nou dat is nu niet gebeurt. Ik probeer nu mezelf maar voor te houden dat het nog zeker 2 weken duurt. Merk wel echt dat het wachten zwaar is…

één jaar geleden

Reactie op Evavs1990

Ik zag volgens mij geen kletsgroepje voor na kerst uitgerekend, dus gebruik ...
Ik had ook continu voor de kerst in m’n hoofd (het rommelt al 1,5 week flink ook) en denk elke nacht ook ‘zal het dan vannacht beginnen…’. Maar nu weer wakker geworden na een nacht slaap😅. 29e uitgerekend, dus nu precies 39 weken. Hoop echt dat t vandaag of morgen begint!!!

één jaar geleden

Reactie op Evavs1990

Ik zag volgens mij geen kletsgroepje voor na kerst uitgerekend, dus gebruik ...
Mijn kleintje is wat weekjes eerder gekomen, zou 29 december uitgerekend zijn maar de kleine man is op 2 december al gekomen en doet ‘t zo goed dus kunnen nu gezellig met z’n alle kerst vieren 🥰

één jaar geleden

27 december uitgerekend maar nog niets, wel begin ik nu opeens sinds 39 weken vocht vast te houden en begint opeens de striae uit het niets (ik had echt niets 🥲). Ze is nog dieper gaan zakken dus begint nu ook echt lastiger en pijnlijker te zijn met bewegen, liggen, zitten. Gelukkig ga ik elke week naar me fysio die maakt alles los wat op spanning staat. Maar pfff had niet verwacht dat het opeens nog ff dit er allemaal bij kwam. En nog geen echte tekenen dat mevrouw naar buiten wil komen. Die ligt denk wel lekker 🫣. Nou mag ze kerst nog wel ff blijven zitten maar hoop niet dat ik tot 42 door moet lopen. En inleiden moet ik helemaal niet aan denken. Maar goed we hebben nog even! Fingers crossed 🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op fiume

27 december uitgerekend maar nog niets, wel begin ik nu opeens sinds 39 wek ...
Aaaah mega vervelend van de striae en de pijntjes.. Succes met de laatste daagjes en hopelijk kun je nog wel genieten van de feestdagen ondanks de kwalen ☺️

één jaar geleden

29 december! 😍

één jaar geleden

Reactie op Merelll

29 december! 😍
Hier ook 29 december 😊

één jaar geleden

Reactie op Marloesz92

Hier ook 29 december 😊
Ik ook! Ik verwacht dat het bij mij ergens tussen 2 en 5 januari wordt, bij mn eerste moest ik ook ingeleid worden...

één jaar geleden

Wat gezellig dat ik niet de enige ben. Sinds vandaag een soort menstruatie buikpijn, dus ik hoop nu heel hard dat ik vannacht weeën krijg. Anders liever wat verder na de kerst. Zo jammer dat je dit zo weinig kan beïnvloeden😅

één jaar geleden

Reactie op Evavs1990

Wat gezellig dat ik niet de enige ben. Sinds vandaag een soort menstruatie ...
Die menstruatie buikpijn heb ik al 1,5 week ofzo… Dus zou proberen niet té veel hoop te hebben. Al hoop ik stiekem met je mee hoor voor vannacht 🫣

één jaar geleden

Reactie op December_22

Die menstruatie buikpijn heb ik al 1,5 week ofzo… Dus zou proberen niet té ...
Hier hetzelfde. 25e uitgerekend maar heb 2 weken geleden veel voorweeën gehad. Dat ging weer weg en sinds vannacht weer af en aan wat weeën en menstruatiepijn. Maar inderdaad, kan zomaar dagen of zelfs weken aanhouden.. Ik had ook hoop vóór kerst te bevallen, maar dat zal wel niet meer 🫠

één jaar geleden

Wat is dat wachten lastig hè hihi. Hier ook al weken kramp af en toe een een week terug een valse start. Ik ben tweede kerstdag uitgerekend. Ook ik hoop dat het vanacht of komende nacht gebeurt en anders toch liever na de kerst.

één jaar geleden

30 december uitgerekend. Begin nu toch wel ook meer last van mijn rug en buik te krijgen. Nog niet het idee dat ik weeen heb. Ik hoop elke nacht weer dat het gaat beginnen😂 ben er wel klaar mee en wil de kleine gewoon niet in januari krijgen, dan heb je net alle verplichtingen gehad in december en dan kun je je familie wéér zien op een verjaardag in januari hahaha😂. Maar goed helaas heb je hier geen invloed op. Denk dat de kleine het wel prima vind in mijn buik🤦🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op babybibi2023

30 december uitgerekend. Begin nu toch wel ook meer last van mijn rug en bu ...
Hier ook 30 december, spannend! Merk echt wel dat het pittiger wordt nu. Slechte nachten (steeds vanaf 4 uur wakker liggen te koekeloeren) en veel harde buiken en wat gerommel. Ben zooo benieuwd wanneer het komt! Succes met de laatste dagen🌲🤰

één jaar geleden

Veel op 30 december uitgerekend zeg. Ik wacht ook nog steeds. Eerste kerstdiner inmiddels gehad. Morgen weer :P

één jaar geleden

30 december uitgerekend. Vandaag bevallen!

één jaar geleden

Reactie op babybibi2023

30 december uitgerekend. Vandaag bevallen!
Gefeliciteerd!!!!! 😍