587 Reacties

2 jaar geleden

26 december uitgerekend 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Evelienaa

Dan nog zou hii naar 2-3 dagen duidelijk omhoog moeten gaan toch..?
Lees anders dit stuk even: https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschap-zo-werkt-het/het-zwangerschapshormoon-hcg/ Hier staat onder anderen dit: “Iedere vrouw is anders en elk lichaam zit anders in elkaar. De hCG-waarden kunnen per vrouw erg verschillen. De hoeveelheid van dit hormoon in je lichaam zegt dan ook meestal niets over de gezondheid van je foetus.” Het kan zijn dat het hCG hormoon bij jou wat meer tijd nodig heeft om op te komen. De mogelijke waardes kunnen in week 4 en 5 nog laag zijn namelijk. Hopelijk stelt dit je een beetje gerust 😊

2 jaar geleden

Team 26 december 🥳 Meer mama’s die hun 4e kindje verwachten?

2 jaar geleden

Hoihoi! Hier ook een kerstbaby! 24 December🥰🎄

2 jaar geleden

Reactie op heyitskyliee

Lees anders dit stuk even: https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschap-zo-w ...
Vandaag deze test! (Smiddags) en dit is geen early. Hier ben ik heel blij mee en geeft iets meer vertrouwen! Heel erg bedankt voor het opbeuren. Zo lastig als onzekerheid en angst met je aan de haal gaat..

2 jaar geleden

Reactie op Evelienaa

Vandaag deze test! (Smiddags) en dit is geen early. Hier ben ik heel blij m ...
Wat fijn dat je vandaag een duidelijkere streep hebt op de test! En ik begrijp je helemaal hoor, die onzekerheid en angst zijn geen onbekende gevoelens voor mij. Gefeliciteerd met je zwangerschap! 🌸

2 jaar geleden

Reactie op heyitskyliee

Wat fijn dat je vandaag een duidelijkere streep hebt op de test! En ik begr ...
Dankjewel! Jij ook nog 😊😊, heel erg bedankt en hopen dat we er snel echt van kunnen genieten!

2 jaar geleden

Volgens mijn eigen berekening 22 december 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Mdegroot1

Volgens mijn eigen berekening 22 december 🥰
Super mooie datum ook he! Ik ook ongeveer 22 volgens de vk, maar ik denk dat t later moet zijn 😋

2 jaar geleden

Hier ook kerstbaby of het nieuwe jaar! Zelf uitgerekende datum 27 december

2 jaar geleden

23 december 🙂

2 jaar geleden

Als ik goed gerekend heb, 24 december :) 12 mei de verloskundige dus dan weten we meer!

2 jaar geleden

Reactie op LauraStam94

Als ik goed gerekend heb, 24 december :) 12 mei de verloskundige dus dan we ...
Hier precies hetzelfde, 24 december uitgerekend en 10 mei de eerste echo.

2 jaar geleden

Hoi hoi! Volgens mijn berekening ben ik 27 december uitgerekend 😊

2 jaar geleden

Reactie op 19minimo86

Team 26 december 🥳 Meer mama’s die hun 4e kindje verwachten?
Wij verwachten ook ons 4e kindje! ❤️

2 jaar geleden

Totaal onverwacht! En dus moet het nog een beetje landen, voelt zo onwerkelijk. Maar ook eind december ons eerste kindje. Uitgerekend komen we uit op de 30e

2 jaar geleden

22 december 🎄

2 jaar geleden

Bij mijn eerste 1e 1e kerstdag uitgerekt en is geboren op de 29e en nu zwanger van 2e en uitgerekent op 21 dec

2 jaar geleden

Hier misschien een oud en nieuw baby 30 december🤩

2 jaar geleden

Hoi allemaal, als ik zelf bereken kom ik op 31 december, op de valreep in 2022! Vanmorgen op nod een positieve test! 🍀🌈💙💖