587 Reacties

2 jaar geleden

Ook hier een positieve test! Ik zou 28 december uitgerekend zijn 🥰

2 jaar geleden

Volgens eigen berekening 26 december 🎄

2 jaar geleden

Reactie op mimo1992

Hallo dames, ik had pas 1 week na mijn NOD een positieve test. Wie heeft di ...
Was je zeker van wanneer je eisprong en dus je nod was? Heb je je eisprong getest zegmaar ☺️

2 jaar geleden

Reactie op mimo1992

Hallo dames, ik had pas 1 week na mijn NOD een positieve test. Wie heeft di ...
Ik had wel eerder een postieve test maar ontzettend vaag. Ongeveer een week erna pas duidelijker en nu super duidelijk (5+2 week)

2 jaar geleden

Mocht alles goed gaan 26 december 💕💙

2 jaar geleden

26 december. Gelukkig worden babies maar in 4% van de gevallen op de uitgerekende datum geboren 😂

2 jaar geleden

Ik ben 13 december uitgerekend, laat dat nou ook een super drukke periode zijn met allemaal verjaardagen.

2 jaar geleden

25 december 🌲🎁

2 jaar geleden

Reactie op CharlieJ

Haha ik heb geen idee maar ik ook ergens tussen kerst en oud&nieuw. 9 m ...
Volgens deze app is het 26 dec zie ik nu… veel van jullie uitgerekend op deze dag zie ik nu💕

2 jaar geleden

Reactie op CharlieJ

Volgens deze app is het 26 dec zie ik nu… veel van jullie uitgerekend op de ...
Ja echt heel veel op 26 dec!!!

2 jaar geleden

23 december!! maar was heel gek want wij waren al tijdje aan het proberen en bij de eerste keer dat het lukte had ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en moest ik aan de chemo spuiten, 3 weken geleden hadden wij afscheid genomen van ons hondje bibi ( 15jaar ) en op die dag kwamen wij er achter dat we zwanger waren en uitgerekend op haar verjaardag 23 dec dus jaaa hopen dat de echo 28ste iets op te zien is ik ben best bang omdat ze vorige zo'n drama was

2 jaar geleden

26 december ongeveer, preciezer pas vanaf de termijnecho. Ik ben zelf jarig op 2 januari dus dat is extra speciaal 💚

2 jaar geleden

Reactie op eksner

Ja echt heel veel op 26 dec!!!
Ik zie het ook net 😃

2 jaar geleden

Mijn termijn moet nog worden vastgesteld maar het wordt of 19 december of 30 december. ✨ wordt spannend dus.

2 jaar geleden

Iemand ook van deze groep alleenstaand/in Amsterdam?😌😁

2 jaar geleden

Hier waarschijnlijk ongeveer 4 weken zwanger van tweede kindje vandaag positieve test. 23 mei eerste echo, hopelijk is alles goed en blijft het goed gaan. Uitgerekende datum voor nu is 31-12-22❤️

2 jaar geleden

Hier ook 24 december volgens mijn berekening

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Hier 27 december 🧡

2 jaar geleden

Hier 28 december!!

2 jaar geleden

Voor alsnog is mijn uitgerekende datum 31 december obv mijn cyclus. Heb vorige week mijn positieve test gehad dus nu wachten tot begin Juni voor de termijn echo dan weten we meer