35 Reacties

7 maanden geleden

Ik kwam erachter dat bij mijn elektrische fiets (Stella livorno) een schijfje bij het stuur zit wat er tussenuit kan (als je je stuur eraf haalt) en daar kan dan het bevestigingsstuk van het zitje omheen. Ik dacht eerst dat het niet kon. Vermoed dat meer fietsen dit hebben :)

7 maanden geleden

Wij hebben deze al een aantal jaren, Batavus Quip Extra Cargo E-Go. Waarom we deze hebben gekozen, wij zijn beide rond de 175 cm. Doordat de accu op het middenframe zit, waar je echt niets van merkt, kan je in de toekomst je kindje goed en makkeljjk op het achterzitje tillen. We hebben een handige mand voorop voor de rugtasjes. Kijk vooral ook naar de duur van de accu, hoeveel km en of het een Bosch is, dat werd ons flink aangeraden.

7 maanden geleden

hoi, ik heb zelf deze al een aantal jaar, ooit gekocht toen ik Nanny was en nu gebruik ik hem met mijn eigendochter. denk ondertussen als wel een jaar of 5 oud. mijn accu begint het langzaam wat minder te doen maar veder echt een fijne fiets. ook als je straks zo zadelzitje er op wil heb je nog genoeg ruimte. mocht de fiets het begeven zou ik wel voor een bakfiets gaan maar dat heeft meer praktische reden met boodschappen ect evt 2e kind en maxicosi en geen 2e auto 😅🤣

7 maanden geleden

Met beide zitjes erop en meer dan genoeg ruimte.

7 maanden geleden

Reactie op Tess89

Ik kwam erachter dat bij mijn elektrische fiets (Stella livorno) een schijf ...
Weet niet of dit nu een antwoord op je vraag is 😂

7 maanden geleden

Reactie op C hantal

Wij hebben deze al een aantal jaren, Batavus Quip Extra Cargo E-Go. Waarom ...
bedankt voor je uitleg en tips! 😃

7 maanden geleden

Reactie op Cil

hoi, ik heb zelf deze al een aantal jaar, ooit gekocht toen ik Nanny was ...
dankjewel voor je reactie! ik zat zelf ook naar een Cortina te kijken maar wist niet wat de ervaringen er mee zijn icm gazelle enzovoort! Maar zo te horen bevalt de fiets jou prima?

7 maanden geleden

Reactie op San020222

dankjewel voor je reactie! ik zat zelf ook naar een Cortina te kijken maar ...
zeker ben er erg blij mee

7 maanden geleden

Reactie op San020222

dankjewel voor je reactie! ik zat zelf ook naar een Cortina te kijken maar ...
ik moet wel zeggen dat ik de grootste accu er bij heb aangezien ik echt veel km fiets.

7 maanden geleden

Reactie op Cil

ik moet wel zeggen dat ik de grootste accu er bij heb aangezien ik echt vee ...
ik zie staan voorwiel motor, is dit prettig?

7 maanden geleden

Reactie op San020222

ik zie staan voorwiel motor, is dit prettig?
ik ben er aangewend, vindt het dus prettig mijn schoonmoeder minder prettig zei ze laatst als ze mijn fiets leent.

7 maanden geleden

Ik heb de Gazelle Bloom C380 met Urban Iki zitje voorop. Echt een super fijne fiets.

7 maanden geleden

Ik heb de gazelle miss grace en het fiets perfect met de kleine voor. Zelfs nog een krat voor dus kan er ook mee boodschappen gaan doen 😉

7 maanden geleden

Hoi ik heb sinds 2020 de cortina ecommon family, onwijs blij mee en nu 2 zitjes erop , voor en achter gezien ik nu 2 meiden heb.

7 maanden geleden

Ik heb toevallig afgelopen zaterdag de Gazelle Bloom (elektrisch) opgehaald. Tot nu toe heel erg blij mee! Ik heb er wel erg lang op moeten wachten (vorig jaar augustus besteld). Maar het was het wachten waard! Op dit moment heb ik alleen nog een Bobike zitje achter, hier zit mijn zoontje heel fijn in. Maar een zitje voor kan makkelijk, plek genoeg. Vooral de grote standaard en het stuurslot zijn erg handig. Ik heb ook nog een mand voorop om boodschappen etc in te doen. Er is op dit moment ook nog een cashback actie waardoor ik nog 200eu terug kreeg!

7 maanden geleden

Reactie op Ceboel89

Ik heb de gazelle miss grace en het fiets perfect met de kleine voor. Zelfs ...
Ik heb ook de gazelle Miss grace, maar hoe heb je dat krat er nog bij op met een fietszitje voor? Wij hebben het verwijderd, omdat het niet zou passen. Benieuwd hoe jullie dit hebben!

7 maanden geleden

Reactie op Earrebarre92

Ik heb ook de gazelle Miss grace, maar hoe heb je dat krat er nog bij op me ...
Ze hebben bij de fietsenwinkel de bagagedrager drager iets naar voren geplaatst, hierdoor kan de krat erop en zitten de voetsteuntjes niet in de weg. Het was namelijk eerst zo dat het niet paste idd

7 maanden geleden

Reactie op Celesteee93

Hoi ik heb sinds 2020 de cortina ecommon family, onwijs blij mee en nu 2 zi ...
Heb deze ook sinds begin 2020. Al zo’n 5.000 km ermee gemaakt. Nu 2 zitjes erop: voor en achter en nog een kratje voorop. Fiets is vrij zwaar maar wel stabiel. Het is een voormotor, dit fietst heel anders dan een middenmotor. Dit verschil zal je moeten ervaren met een proefritje. Een voormotor is goedkoper en geeft minder ‘fietservaring’ dan de middenmoter die je echt ondersteunt met fietsen, maar ik ben ok met een voormotor . Ik ben heel blij met deze fiets. Genoten van onze toertjes. Succes met je keuze en veel fietsplezier met de kleine!!

7 maanden geleden

Altec liberty heb ik. niet zo duur ook. heb de bobike zitje voor en achter zitje vanaf 6 jaar. brede stuur en genoeg ruimte, ben aan de flinke kant dus heb dan wel genoeg ruimte nodig.

7 maanden geleden

Ik heb de Popal Maeve. Het was de enige elektrische fiets waar ik met mijn 1.58m met mijn voeten bij de grond kon en waar er genoeg ruimte voor het voorzitje tussen het zadel en stuur zit. Ik fiets er met 2 kinderen op. Tot nu toe erg fijn!