35 Reacties

7 maanden geleden

Hoi, heb je al een keuze kunnen maken? Ik ben toentertijd naar verschillende winkels geweest en testritjes gemaakt.

6 maanden geleden

Ik heb de gazelle bloom. Heerlijke fiets. Ik heb een stoeltje voor en een stoeltje achterop van Urban Iki. En daarbij nog een fietsmand op een rekje. Ontzettend blij met deze fiets🥰

6 maanden geleden

Wij hebben een fatbike met kinderzitje voorop echt de beste aanschaf die ik ooit heb gedaan!

6 maanden geleden

Reactie op yenna 🍀

Wij hebben een fatbike met kinderzitje voorop echt de beste aanschaf die ik ...
Vergeten erbij te zetten, je kan als je kindje groter word dus ook gemakkelijk een zitje achter bevestigen of een extra zitje achter erop zetten

6 maanden geleden

Trouwens, ik zou iedereen wel willen adviseren een helmpje op te doen bij je kind als je op een ebike gaat fietsen. Je gaat echt hard, en een kindje kan een kant op als je toch valt.. Bij een gewone fiets eigenlijk ook maar met een ebike ga je zo 8km/h harder.

6 maanden geleden

Reactie op yenna 🍀

Wij hebben een fatbike met kinderzitje voorop echt de beste aanschaf die ik ...
Ik zie ze steeds vaker voorbij komen omgebouwd tot mama fiets met stoeltjes voor en achter. Jammer dat ik ze nou pas zie heb pas een moederfiets gekocht 🙈

6 maanden geleden

Reactie op R-J-M-

Ik zie ze steeds vaker voorbij komen omgebouwd tot mama fiets met stoeltjes ...
Jaa het is echt een top fiets! En me dochter vind het helemaal geweldig

6 maanden geleden

Wij hebben uiteindelijk een bakfiets aangeschaft. Fijne hiervan vind ik dat de wagen ook gewoon makkelijk mee kan. En soms ga ik samen met onze zoon in de bak en dan fietst mijn vrouw.

3 maanden geleden

Reactie op Tess89

Ik kwam erachter dat bij mijn elektrische fiets (Stella livorno) een schijf ...
Hi Tessa, welk stoeltje heb jij op deze fiets gezet?? Van welk merk??

3 maanden geleden

Bij de Gazelle Bloom! En later kan het stoeltje achterop... en kun je je eventuele fietstassen voorop doen. Super handig

3 maanden geleden

Astonic extended, kun je met je partner en 1 kind samen op

3 maanden geleden

Ik heb geen aanrader maar een afraden. Stella fiets heb ik en totaal niet bij mee.

3 maanden geleden

Vandaag de Bikkel tuba M besteld.

3 maanden geleden

Reactie op Stacey S

Ik heb de Popal Maeve. Het was de enige elektrische fiets waar ik met mijn ...
Oud topic, excuses 😄 Maar jij bent echt de eerste en enige op heel Google waarvan ik zie dat ze de Popal Maeve heeft haha. Super benieuwd naar je ervaring!

3 maanden geleden

Reactie op Mrs01

Oud topic, excuses 😄 Maar jij bent echt de eerste en enige op heel Google ...
Haha ik ben er echt super blij mee! Ik heb ‘m nu zo’n 4 maanden en ik fiets zo vaak als kan hele tochten met mn zoontje ermee. Batterij gaat ook lang mee