31 Reacties

3 maanden geleden

Premium protection pampers?

3 maanden geleden

Wij hadden die van kruidvat en vanaf maat 4 ook continu doorlekken, nu gebruiken we pampers harmonie en nergens meer last van

3 maanden geleden

Reactie op geenidee20

Wij hadden die van kruidvat en vanaf maat 4 ook continu doorlekken, nu gebr ...
Thanks! Echt waardeloos he.. had net 3 pakken gehaald voor de vakantie.. nou ben alleen maar aant wassen echt bizar

3 maanden geleden

Reactie op cagla aras

Premium protection pampers?
Zijn die Fijn ja?! Zal ze is proberen

3 maanden geleden

Reactie op Liesje98

Thanks! Echt waardeloos he.. had net 3 pakken gehaald voor de vakantie.. no ...
Jaa ik herken het Kruidvat kan je in elk geval altijd de luiers terug brengen. Miss kan je dat bij Etos ook proberen

3 maanden geleden

Ja, ik moet toch zeggen kruidvat. Mijn zoontje is 1,5 jaar en plast behoorlijk wat af. Soms vraag ik mezelf wel eens af hoe redden de luiers het toch... ik heb kruidvat eigen merk dus 5plus. Hij is in die 1.5 jaar misschien 4 keer doorgelekt. Maar dat kwam dan echt doordat de pamper dan niet goed om gedaan was. De randjes niet goed erom heen aansluiten enzo. Dus eigenlijk altijd kruidvat gehad.

3 maanden geleden

Reactie op Liesje98

Zijn die Fijn ja?! Zal ze is proberen
Heel erg fijn myne is al 1,5 jaar en tot nu toe NOOIT last van gehad

3 maanden geleden

Reactie op BBlientje

Ja, ik moet toch zeggen kruidvat. Mijn zoontje is 1,5 jaar en plast behoor ...
Ik zeg pamper maar bedoel luiers

3 maanden geleden

Reactie op BBlientje

Ja, ik moet toch zeggen kruidvat. Mijn zoontje is 1,5 jaar en plast behoor ...
Hmm.. ja ik had laatst de luierbroekjes van kruidvat gekocht , die zijn helemaal niks waard.. de gewone luiers kan ik indd dan wel weer is gaan proberen.. 5+ heb jij?

3 maanden geleden

Wij gebruiken sinds de geboorte wasbare luiers, dus nauwelijks/geen ervaring met wegwerp. Alleen op vakantie hadden we geen wasmachine, dus eventjes wegwerp gebruikt, wij vonden t ellende want het lekte veeel vaker door en voor t eerst ooit een spuitluier. Maaar toen hebben we er maar gewoon een wasbaar overbroekje overheen gedaan (eigenlijk gewoon een waterdicht laagje) en dat werkte wel redelijk. Zou je dus ook kunnen proberen

3 maanden geleden

Reactie op geenidee20

Jaa ik herken het Kruidvat kan je in elk geval altijd de luiers terug breng ...
Jaa.. kan ze alleen omruilen had dus al 1 pak voor 5+ geruild om dat te proberen.. en we zijn nu op vakantie dus moet echt wat anders halen ..

3 maanden geleden

Reactie op milouq

Wij gebruiken sinds de geboorte wasbare luiers, dus nauwelijks/geen ervarin ...
https://www.billenboetiek.nl/wasbare-luiers/tweedelige-systemen/overbroekjes/popolini-popo-wrap/ zoiets bijvoorbeeld

3 maanden geleden

Reactie op Liesje98

Hmm.. ja ik had laatst de luierbroekjes van kruidvat gekocht , die zijn hel ...
Ja die broekjes zijn vreselijk. Ik bedoel dan echt de luier die je zelf moet plakken en dan heb ik 5 plus idd. Luier 5 lekt hij door.

3 maanden geleden

Reactie op milouq

Wij gebruiken sinds de geboorte wasbare luiers, dus nauwelijks/geen ervarin ...
Okee! Ja ik denk dat wasbare luiers voor ons niks is. We zijn juist nu ook op vakantie dus om dat dan te proberen zou ik dan wachten als we thuis zijn en dit evt proberen bedankt!

3 maanden geleden

Reactie op BBlientje

Ja die broekjes zijn vreselijk. Ik bedoel dan echt de luier die je zelf moe ...
Hmm ga deze dan toch maar weer eens halen! Ik vond zelf van etos altijd fijn dat t het niet zo " bol" word dat had k bij kruidvat opgegeven moment en ook lekken maar wellicht dat t nu wel weer beter gaat! Heb je dan de maat op gewicht gekocht of gewoon door te proberen?

3 maanden geleden

Reactie op cagla aras

Heel erg fijn myne is al 1,5 jaar en tot nu toe NOOIT last van gehad
Wow wat een droom haha! Welke maat haal je kwa gewicht ?

3 maanden geleden

Reactie op Liesje98

Hmm ga deze dan toch maar weer eens halen! Ik vond zelf van etos altijd fij ...
Ik had gewoon proberen toen ik merkte dat luier 5 heel vol werd. Toen overgegaan op 5plus en die gebruik ik al zeker 3 maanden. Mijn zoontje is 12.5 kilo

3 maanden geleden

Reactie op BBlientje

Ik had gewoon proberen toen ik merkte dat luier 5 heel vol werd. Toen overg ...
Hij heeft hem ook in de nacht.

3 maanden geleden

Reactie op Liesje98

Wow wat een droom haha! Welke maat haal je kwa gewicht ?
Ik haal maat 5 vgm is die van 11tot 18 zo uit myn hoofd

3 maanden geleden

Reactie op cagla aras

Ik haal maat 5 vgm is die van 11tot 18 zo uit myn hoofd
16*