8 Reacties

7 maanden geleden

Maak je hem wakker uit de slaapjes? Ik las dat kindjes ongeveer 2u aan slaap nodig hebben overdag. Oververmoeid kan ook vroeg wakker worden stimuleren. Terwijl je denkt als ie moe is slaapt ie vast langer... Helaas... Zou ochtend slaapje 30min en smiddags 1,5u proberen.

7 maanden geleden

Ik denk ook dat hij te weinig slaap krijgt. Dus ik zou juist zeggen langer slapen overdag en vroeger naar bed.

7 maanden geleden

Mijn dochtertje kon met 2 slaapjes ook niet aan 2 uur slaap komen! Daardoor was ze ‘s nachts heel onrustig. Wij zijn 1 slaapje gaan proberen. Ze gaat nu vaak tussen 12 en 13 naar bed en en dan slaapt ze vaak 2 uur. Soms iets korter en soms iets langer (minimaal 1,5 uur en maximaal 2,5 uur) hierdoor zijn de nachten bij ons een stuk rustiger

7 maanden geleden

Reactie op NaNa22

Maak je hem wakker uit de slaapjes? Ik las dat kindjes ongeveer 2u aan slaa ...
ik vind het mooi als je zegt slaapjes wat langer proberen. ik heb sommige nachten ook hetzelfde probleem "klaar wakker". Maar ik krijg mijn kind met geen mogelijkheid weer in slaap als hij na 30 minuten wakker wordt.. (Overdags) ik zou liefst ook hebben dat hij 1,5 uur sliep of langer.. Maar wakker is helaas wakker. 🥲

7 maanden geleden

Reactie op Bear

ik vind het mooi als je zegt slaapjes wat langer proberen. ik heb sommige n ...
Hier precies t zelfde, Ik maak hem niet eens wakker, hij wordt na 20 min wakker in de ochtend en dan is zijn batterij voor 200% opgeladen! Vanmiddag heeft hij zelf maar 10 min geslapen en indd met geen mogelijkheid meer naar bed te krijgen! Haha

7 maanden geleden

Reactie op kristelmerk

Hier precies t zelfde, Ik maak hem niet eens wakker, hij wordt na 20 min w ...
Doet hij 1 of 2 slaapjes overdag? Mijn dochtertje deed dit ook en wij zijn overgegaan naar 1 slaapje. Dan is ze moe genoeg om een langer slaapje te doen en houdt ze het vol tot 19.30 in de avond. Ze is in de ochtend vaak voor 7 uur wakker

7 maanden geleden

Bij mij is het ook echt elke dag anders ook qua start tijd. de ene x 2 slaapjes de andere x 1. soms 30 min en soms ook wel 2 uur. geen touw aan vast te knopen. Moet ik heel eerlijk zeggen dat ik het niet merk als hij niet doorslaapt na korte dutjes of een lange dut. Snapter soms niks van 🤣 It comes and it goes. 🤷🏻‍♀️

7 maanden geleden

Hier ook een tijdje mee aan het struggelen. We hadden/hebben echt een fantastische slaper, maar nu is echt drama. Per nacht opeens weer wakker, en dan 2,5 uur. Kan rond 22:00 uur zijn, rond 00:30, of later. We proberen vanavond weer een white noise. 🤭