23 Reacties

één jaar geleden

Ik heb ook van Kruidvat en heb daar geen last van. Misschien dry nites proberen?

één jaar geleden

Pampers baby dry werkt hier goed

één jaar geleden

Wij hebben dit ook gehad. De Pampers baby dry gehaald voor de nacht. Overdag gewoon de andere luiers. Dat ging prima. Nooit meer doorlekken 👌🏻🙏🍀

één jaar geleden

Zoontje kunnen we hier snachts ook geen kruidvat aandoen want hij is gegarandeerd nat smorgens. Wij gebruiken voor de nacht pampers van pampers.

één jaar geleden

Wolbroekjes/wasbare luiers? De kleine is 9 maanden en hij is letterlijk nog nooit doorgelekt met de wasbare luiers. Ik was soms minder dan mensen met wegwerpluiers heb ik het idee 😂. De billenboetiek kan hele goede info geven als je dit zou willen proberen voor snachts!

één jaar geleden

Pampers premium protection werkt hier ook top! Lekt echt bijna nooit door. 😊

één jaar geleden

Wij hebben overdag kruitvat en in de nacht draagt ze pampers baby dry

één jaar geleden

etos werkt bij mij goed voor de nacht. deze zijn wat groter en breder dan de kruidvat!

één jaar geleden

Als hij voor de nachtvoeding komt, verschoon je hem dan ook? Ik doe dat namelijk wel bij mijn dochtertje, anders kan haar luier (kruidvat) het ook niet aan. Mijn oudste begon door te lekken toen ze 3 jaar was in bed. Heb elke luier geprobeerd, maar niets hielp. Enige oplossing; minder laten drinken savonds 😅 Gaat voor nu nog geen oplossing zijn, gok ik, maar denk dat elke luier wel een max. heeft qua vochtopname. Of het nu een goedkoper of duurder merk is.

één jaar geleden

Hier pampers premium protection. Geen last van lekkages!

één jaar geleden

Ik heb begrepen dat de luiers van de etos en van de albertheijn ook goed zijn, als je luiers zoekt met een iets vriendelijkere prijs dan pampers.

één jaar geleden

Slaapt hij op z’n buikje? Ons zoontje lekte ook altijd door (Buikslaper) heb toen op bol van die matten gekocht voor er in. Soms hielp dat wel. Ik kan het straks wel even opzoeken wat het precies was. Iets met bamboo inleg nog wat 😊

één jaar geleden

Ohja en toen kwam ik er ook achter dat hij daar wakker van werd want dat word koud natuurlijk en die matten houden het een soort van warm. Of in ieder geval warmer dan een luier

één jaar geleden

Wij gebruiken vanaf zijn geboorte pampers premium protection. Tijdelijk even pampers baby dry gebruikt maar deze luier vind ik minder prettig. Ook gebruiken we de luierbroekjes van premium protection maar niet voor de nachten. De luiers zijn ook regelmatig in de aanbieding.

één jaar geleden

Kruidvat was bij ons ook drama, de pure soft was nog erger🙊 bij onze zoons gebruiken we rascal & friends echt top, wil nooit meer anders!

één jaar geleden

Reactie op baby1994

Slaapt hij op z’n buikje? Ons zoontje lekte ook altijd door (Buikslaper) he ...
Oh ik wil dit graag wel weten! Onze dochter slaapt ook op haar buik en ze wordt wakker met natte plekken op haar buik. Ik heb naar mijn gevoel elke soort luier gebruikt en alles blijft lekken.

één jaar geleden

Reactie op zowelkom2023

Oh ik wil dit graag wel weten! Onze dochter slaapt ook op haar buik en ze w ...
Bekijk HappyBear | Bamboe booster set - 4 stuks | Wasbare luiers | Inleggers op: https://www.bol.com/nl/p/happybear-bamboe-booster-set-4-stuks-wasbare-luiers-inleggers/9300000064895628?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Deze😊

één jaar geleden

Het werkte niet altijd hoor maar ik legde hem zo veel mogelijk voor in de luier maar ook weer dat hij niet boven de luier uitstak want dan kwam het er alsnog uit. Hopelijk werkt het ook bij jullie🥰

één jaar geleden

Misschien ander merk proberen? Wij hebben Etos en die lekken niet bij onze dochter.

één jaar geleden

Oja en weet niet of het hier al gezegd was. Ik deed de romper vaak los! @LD86 wij hadden ook de etos en eigenlijk alles geprobeerd maar dat buikslapen deed hem echt hier denk ik want onze dochter slaapt op haar rug en hier hebben we er nooit last van