27 Reacties

6 maanden geleden

Hoi, bij ons is het probleem opgelost met een pants luier erover heen. Hij lekt niet meer. Hier voor ook elke nacht.

6 maanden geleden

Welk merk luier gebruik je? Je kan ook kijken of een ander merk helpt? Of misschien in de nacht pants ipv luiers? Succes!

6 maanden geleden

Hoi hoi, mijn meisje lekte ook elke nacht door. Ze draagt overdag kruidvat luiers, snachts een pampers babydry luier met daar overheen een pampers night pants (luierbroekje) sinds ik dit doe is ze bijna elke nacht droog! Een hele verbetering!

6 maanden geleden

Hier heeft uiteindelijk z’n wolbroekje goed geholpen en maatje groter luier (pamper harmonie). Behalve als hij nu nog veel op zijn zij slaapt in de nacht lekt het nog maar anders niet meer!

6 maanden geleden

Herkenbaar, hebben wij ook veel last van. Sinds we Pampers baby dry night pants gebruiken (goede maat, niet groter ivm dat het goed moet aansluiten!) En de romper open laten is het gelukkig uitzondering dat alles nat is

6 maanden geleden

Oh mijn dochter heeft dit ook! Iedere avond kon ik d’r helemaal omkleden en was mevrouw weer klaar wakker.. Ik las hier laatst de tip om de bovenkant van de luier naar binnen te vouwen. Ik dacht dat werkt nooit maar het werkt hier echt top!

6 maanden geleden

Luierbroekjes baby dry night van pampers werken bij ons goed

6 maanden geleden

Reactie op Wondertje68

Hoi, bij ons is het probleem opgelost met een pants luier erover heen. Hij ...
Welke gebruik jij?

6 maanden geleden

Reactie op BEG83

Hoi hoi, mijn meisje lekte ook elke nacht door. Ze draagt overdag kruidvat ...
Oke je hebt haar dus 2 luiers aan?

6 maanden geleden

Wij hebben nu de 5+ van kruidvat eigen merk en nu lekt hij niet meer door snachts daarvoor wel maar nu niet meer

6 maanden geleden

Wij hebben pampers babydry night pants. Nooit een natte luier gehad, heeft hij soms wel 13 uur aan

6 maanden geleden

Reactie op mreitze

Oke je hebt haar dus 2 luiers aan?
Ja klopt! Ze heeft 2 luiers aan...tot nu toe voor ons de enigste oplossing! 😅

6 maanden geleden

Bij ons werkte helaas alleen de hele dude pampers babydry nacht luiers

6 maanden geleden

Reactie op Immedekluys

Bij ons werkte helaas alleen de hele dude pampers babydry nacht luiers
Dit geldt ook voor onze buikslaper

6 maanden geleden

Reactie op mvdg

Dit geldt ook voor onze buikslaper
Well echt dubbel en dwars het geld waard want sindsdien geen gebroken nachten door natte luiers meer

6 maanden geleden

Reactie op Immedekluys

Well echt dubbel en dwars het geld waard want sindsdien geen gebroken nacht ...
Mee eens, wij betalen in de actie 50 euro voor 180 luiers, is voor een half jaar dus vind de prijs dan wel meevallen. En alles voor een droog bed haha

6 maanden geleden

Reactie op Immedekluys

Well echt dubbel en dwars het geld waard want sindsdien geen gebroken nacht ...
Wij hadden gelukkig geen gebroken nachten, maar wel elke dag een natte pyjama en slaapzak en daardoor 's morgens een koud kindje. Dus absoluut dubbel en dwars het geld waard. Sinds hij ze gebruikt is hij nooit meer nat geweest.

6 maanden geleden

Ons dochtertje had dit ook, wij doen snachts een gewone luier aan en een luierbroekje eroverheen. Ze lekt nu nooit meer door

6 maanden geleden

Ook last van... niks lijkt te werken. Dus ik ga binnenkort al deze tips ook even proberen

6 maanden geleden

Ik gebruik nu baby-dry night pants van het merk pampers. Hier helpt het. :)