27 Reacties

5 maanden geleden

Onze zoon doen we een luierbroekje aan en daarover een wasbare luier. Enige manier om ‘s nachts droog door te komen

5 maanden geleden

Wasbare luier met nachtbooster. Werkt top. Als je meer wil weten vertel ik het graag! (Nee het is niet vies, poep gooi je nogsteeds in de prullenbak, maar dan met een dun inlegvel)

5 maanden geleden

Hier lekte hij ook vaak door. Nu gebruik ik de pampers premium protection (wel erg duur maarja) en sla de rand bij de buik naar binnen. Gaat nu elke nacht goed!

5 maanden geleden

Hooii, wij hadden dit ook precies t zelfde. Wij doen nu een luier aan en daaroverheen een luierbroekje werkt super !

5 maanden geleden

Ik verschoon ons zoontje als wij naar bed gaan. Lekt nu ook 9 vd 10 keer niet meer door!

5 maanden geleden

Wij verschonen altijd even voordat wij zelf gaan slapen en dat helpt. Luier aan de voorkant goed hoog doen. Ik gebruik gewoon Kruidvat luiers. Als ik niet verschoon rond 23.00 uur dan lekt hij ook echt door. En altijd even kijken of zn piepje goed naar beneden zit 😁

5 maanden geleden

Mijn zoontje lekte ook altijd door en is ook een buikslaper. We doen hem nu eerst een luiersbroekje van pampers aan en daarover heen heeft hij een gewone luier van de kruidvat, deze heb ik dan redelijk hoog zodat hij over de andere luier heen valt. Sindsdien geen doorgelekt kindje meer 😇 Hopelijk heb je er iets aan