12 Reacties

één jaar geleden

Pampers dry nights zijn hier de enige luiers die ‘s nachts helpen tegen doorlekken bij onze buikslaper

één jaar geleden

Hier ook natte luiers bij gebruik van kruidvat. Wij gebruiken nu al een paar maanden pampers broekjes gewoon de goeie maat en nog geen ene keer doorgelekt 😊

één jaar geleden

Reactie op Love_t91

Hier ook natte luiers bij gebruik van kruidvat. Wij gebruiken nu al een paa ...
Mag ik vragen welke pampers je gebruikt? Wij hebben de dry broekjes geprobeerd en die werken niet

één jaar geleden

Helaas geen tips.... Voor mijn buikslaper werkt een maatje groter gelukkig wel. Ik gebruik de luiers van Aldi. Zodra hij begint door te lekken, dan koop ik een maatje groter voor de nacht👍🏻

één jaar geleden

Misschien gek.. maar bij ons zoontje hielp een grotere luier NA zijn laatste fles. En zorgen dat zijn piemeltje naar onder wijst en niet naar boven. En de luier aan de voorkant een stuk hoger dan de achterkant

één jaar geleden

Geen ervaring mee. Maar heb heel vaak iets gelezen over een romper die een maat groter is. Misschien werkt dit! 😀

één jaar geleden

Wij hebben nachtbroekjes van pampers, deze werken hier echt top ons meisje lekte ook elke keer door

één jaar geleden

Een wolbroekje over de wegwerpluier heen? Wel lanoliseren maar de handelingen zijn zo gepiept. Dat ding hoef je vervolgens maanden niet uit te wassen (gewoon luchten aan de lucht)

één jaar geleden

Wij gebruiken een luier en daaroverheen een luierbroekje.

één jaar geleden

Wij gebruiken pampers hybrid in de nacht. Wegwerp luier die in een wasbare luier gaat. Sindsdien nooit meer doorgelekt bij onze buikslaper (daarvoor altijd!)

één jaar geleden

Hmm gek, wij hebben ook een buikslaper en Kruidvat maar geen doorlekken. We hebben nu overdag maat 4 en snachts 4+

één jaar geleden

Wasbaar proberen?