zoals ik hierboven heb aangegeven⊠mijn zoontje van 5 dec 22 kan ik maar bij niemand achterlaten laat staan dat ik hem even in de auto zet bij tante en k nog de buggy moet inklappen begint hij al heftig te huilen wat zich uit in kokhalzen en overgeven.
Ik leg het netjes uit dat mama niet weggaat en de wagen moet inklappen bijvoorbeeld, maar nee hij raakt daar helemaal van in paniek.
vandaag ook bij mijn zus zaten we in de tuin.. ik liep naar binnen om mijn dochtertje van 5 maanden te verschonen.. en de hell brak los..
opa oma tantes ooms nichten neven het maakt niet uit. Hij is natuurlijk 24/7 met mij zusje en mij partner die wel vanuit huis werkt maar toch ook af en toe buitenshuis.
Ik weet echt niet hoe ik hem âsocialerâ krijg. we nemen hem elke dag mee naar buiten een parkje opzoeken of ook andere kinderen. of mensen uitnodigen bij ons thuis dat is geen probleem maar zodra we ze uitzwaaien denkt hij dat hij meegaat en begint de ellende weer.
Hoe kom ik af van die verlatingsangst? ik hou echt mijn hart vast als hij ooit naar peuterspeelzaal of school moet đ„Č