19 Reacties

één jaar geleden

Ik volg even!

één jaar geleden

Aah twijfel! Ik heb dus geen ervaring hiermee want ik vind het helemaal niet fijn. Dus twijfel om nu wel of niet te reageren maar aangezien je zegt dat het tegen je principes in gaat durf ik het toch ;) ik zag dat The gentle kidd toevallig net een reel hierover heeft gemaakt op insta. Om je kindje de nabijheid te geven die ze nu zo nodig hebben bedoel ik. Wie weet heb je er wat aan ❤️ Als het echt drama is, ook als je erbij bent, is misschien de bedtijd ook niet meer helemaal passend? Maargoed. Daar vroeg je verder niet om. Laat maar weten als je wilt dat ik met je meedenk buiten de 5 min regel om :)

één jaar geleden

Reactie op Bobbel

Aah twijfel! Ik heb dus geen ervaring hiermee want ik vind het helemaal nie ...
Ja het is dus ook drama als we erbij zijn. Ik ben namelijk ook helemaal niet van mijn zoontje te laten huilen. En al helemaal niet krijsen. Maar omdat erbij blijven ook niks uithaalt en hij dan ook krijst... denk ik misschien moeten we dan toch iets anders proberen. Ik heb helaas geen Insta, dus ik kan het niet bekijken😔. Kwa bedtijd twijfel ik soms ook wel maar we reageren echt op zijn signalen. Dus zodra we hem zien gapen of wrijven in de ogen gaan we het slaapritueel (die 5 minuten duurt) starten. Heel lastig dit... Zaterdag vertrekken we op vakantie. Wie weet gaat dat wel het verschil maken...

één jaar geleden

Reactie op iiiertje

Ja het is dus ook drama als we erbij zijn. Ik ben namelijk ook helemaal nie ...