21 Reacties

één jaar geleden

Zou minimaal een fase 2 speen op de fles doen, door een fase 1 speen komt bijna niets heen

één jaar geleden

En in de antireflux voeding zit al jbpm gemixt wij geven ook een AR voeding 😊

één jaar geleden

Sorry ik lees nu dat je fase 2 speen al gebruikt 🤭

één jaar geleden

Ik gebruik De voeding van kruidvat tegen krampjes en moeilijke ontlasting en jbpm met de fase 3 speen!

één jaar geleden

Ik heb het zelfde probleem met de hero voeding voor reflux. Heb ook de dr brown fles in maat 2 die is te klein. En 3 net te groot waardoor hij de fles binnen 10 min op heeft en totaal niet tevreden lijkt.

één jaar geleden

Herkenbaar! Die voeding is echt mega dik. Was voor ons de reden om toch voeding en jbp los van elkaar te kopen weer en de dikte te gaan afpassen op de kleine. Hier is 1 schepje bij 150+5 voeding meestal voldoende, heel soms 1 schepje en een klein beetje als ze een slechte dag heeft.

één jaar geleden

Speen te klein, dan is het drinken te vermoeiend en slapen ze snel. Fase 2 speen groter maken met een hete naald of fase 3. Je kan ook bij dr Brown de difrax M speen proberen

één jaar geleden

Reactie op karissaaa93

Ik gebruik De voeding van kruidvat tegen krampjes en moeilijke ontlasting e ...
Hoe bevalt die van Kruidvat tegen krampjes? Ik vind de antireflux helemaal niks. 2 Keer gebruikt nu en onze zoon huilt alleen maar meer, omdat die nu nog meer laat heeft van zijn darmpjes (wat ik al verwacht had).

één jaar geleden

Reactie op iiiertje

Hoe bevalt die van Kruidvat tegen krampjes? Ik vind de antireflux helemaal ...
Ik moet zeggen dat het bij ons wel goed hielp.. nu heeft ze verborgen reflux en gebruik ik Johannesbroodpitmeel en zijn de krampjes helaas weer terug.

één jaar geleden

Ik gebruikte eerst de Hero en de nutrilon AR maar gezien de prijs en hoe hard de potten gaan ben ik overgestapt naar kruidvat anti reflux. Een voeding heeft 2 weken de tijd nodig voordat het werkt, ja kindjes kunnen eenmaal krampjes krijgen en moet even wennen dus ik zal niet gelijk opgeven. Even doorbijten, gegeven moment krijgen ze toch een fase van meer buikkrampjes 🙃. Elke keer overstappen dat geeft juist meer kans op krampjes. Maar wij hebben dus de anti reflux met nog extra schepje johannesbroodpitmeel en het spugen gaat nu wat minder. In de dr brown flessen werkt het prima met de Y speen. Google maar die word aangeraden voor verdikte voeding. Ik ben overgestapt naar de Difrax met M speen die zijn ook tegen "krampjes".

één jaar geleden

Grotere speen proberen inderdaad, voor ons werkte de difrax beter toen we over gingen op AR voeding. En over jbpm gesproken waarom heeft kruidvat de jbpm eigen merk uit het assortiment gehaald 😢 dom dom..

één jaar geleden

Onze meid kreeg enorm veel krampjes van de anti reflux van de Kruidvat dus heel snel weer terug gegaan naar normale voeding van de Kruidvat. Is even zoeken

één jaar geleden

Reactie op yenna 🍀

Onze meid kreeg enorm veel krampjes van de anti reflux van de Kruidvat dus ...
Ja dit is bij onze zoon ook. Hij huilt nu rustig een uur achter elkaar. Dat deed hij dus niet. En dan lijkt het me toch verstandiger om ermee te stoppen dan twee weken te kijken of het misschien werkt. Heb je een alternatief gevonden?

één jaar geleden

Reactie op iiiertje

Ja dit is bij onze zoon ook. Hij huilt nu rustig een uur achter elkaar. Dat ...
Geen alternatief gewoon weer de normale voeding aangehouden en merkte echt gelijk verbetering en weer een vrolijk kind. Denk dat het ook fases zijn, ik gebruik zelf de difrax fles deze doet ze het het beste op. Goed omhoog houden na de fles half uurtje lekker op het ruggetje wrijven dat werkt hier het beste

één jaar geleden

Reactie op yenna 🍀

Geen alternatief gewoon weer de normale voeding aangehouden en merkte echt ...
Wij zijn ook terug naar de normale voeding. Inderdaad meteen weer een vrolijk kind en kon ook meteen weer poepen.

één jaar geleden

Wij gebruiken ook de Kruidvat melk standaard 1, hierdoor had ze ook verborgen reflux, wij hebben ook de dr Brown fles, eerst dronk ze uit speen nummer 1, nu hebben we de prematuur speen erop gezet en heeft ze een stuk minder last, nu is ze ook voldaan na het drinken van de fles.

één jaar geleden

Reactie op rechanna

Wij gebruiken ook de Kruidvat melk standaard 1, hierdoor had ze ook verborg ...
Hoelang dronk ze over de fles? En hoelang doet ze er nu over?

één jaar geleden

Kan liggen aan de speen. De anti reflux pap is dikker dus die gaat nauwelijks of niet door het gaatje van de fase 1 speen. Had ik ook met mijn zoon heb er de fase 3 speen of zitten fase 2 was ook nog te klein. Doordat die dan zo hard en lang moet zuigen valt die uiteindelijk in slaap. Je zou het even kunnen proberen

één jaar geleden

Ik heb idd ook de fase 3 speen er op gedaan nu

één jaar geleden

Reactie op iiiertje

Hoelang dronk ze over de fles? En hoelang doet ze er nu over?
Met speen nummer 1 dronk ze heel gulzig en was het binnen een dikke 10 minuten op, nu doet ze het lekker rustig aan en doet ze er een dikke 20 minuten over.