8 Reacties

één jaar geleden

Ik heb ze nog niet laten prikken en ik wil het wel eigenlijk ook wel doen, maar ik vind het veel zielig en ze slaapt vaak op haar zij en buik waardoor ze op haar oortjes ligt.. lijkt me pijnlijk

één jaar geleden

Ik had het voor mijn dochter gedaan toen ze 4 maand was. We hadden haar babyharen kortgeknipt en dan vond ik het wel leuk zodat je zeker zag dat het een meisje was. Zij sliep ook altijd op haar zij dus had daar wel schrik voor. Maar ze had echt nergens last van..

één jaar geleden

Reactie op Elasi

Ik had het voor mijn dochter gedaan toen ze 4 maand was. We hadden haar bab ...
Toen ze eenmaal groter was, er ook niet aan gezeten? Mijn meisje heeft geen haartjes. En heeft altijd haarbandjes in, daar blijft ze ook altijd vanaf.

één jaar geleden

Door de veilige haakjes van de oorbel slapen ze prima.

één jaar geleden

Ik heb mijn dochter met 7 maandjes haar oren laten prikken. En ik denk dat ik echt net op tijd ben. Als ik langer zou wachter zou ze denk ik inderdaad aan haar oren trekken. En nee mijn dochter trok niet aan haar oren. 😊

één jaar geleden

Ik heb vorige wekek trouwens oorbellen laten prikken 🌼🌼🌼

één jaar geleden

Ik heb twee weken geleden met 7,5 maand oorbellen laten prikken. Ik denk echt dat ik ook net op tijd was. Op deze leeftijd hebben ze zo veel door en ze zat al de hele tijd de vrouwen in de gaten te houden voordat ze überhaupt aan haar zaten. Het was 1 min verdriet maar vond het oprecht wel heel zielig. Vond het wel veel beter dat beide oor gaten tegelijk geprikt waren want het was gelijk klaar. Kan me niet voorstellen hoe het geweest zou zijn als ze eerst de ene pijn zou voelen en dan nog de andere zonder haar gelijk te kunnen troosten. Denk de volgende keer of veel eerder gaatjes schieten dat ze zich nog niet bewust zijn van wat er om zich heen gebeurd enzo of echt pas wachten tot oudere leeftijd en kan uitleggen wat de bedoeling is etc. Verder heeft ze er helemaal geen last meer van gehad en trok niet aan haar oren.

één jaar geleden

Ik heb het met 4 maanden gedaan. Ze heeft er tot nu toe 1x aangezeten tijdens het slapen?! En toen lag haar oorbel in bed maar voor de rest nooit meer aangezeten. Alsof het er altijd al heeft gezeten