9 Reacties

één jaar geleden

Ik ga ook 15 dagen naar Turkije? Waar maken mensen zich druk over??? En hoezo zou jij jezelf zorgen maken?

één jaar geleden

Wij zijn nu in Kroatië op vakantie, wel met de auto gegaan deze x maar ons zoontje is 8 maanden. Het gaat prima en is goed te doen met een baby op vakantie. Lekker genieten straks en niet zo druk maken over het commentaar van anderen. Jullie gezin en jullie keuzes, jullie bepalen wat jullie willen doen 🫶🏻😘 Heel veel plezier alvast!!

één jaar geleden

Waar maken andere zich druk om..😅 onze baby is dit jaar al voor de 6e keer mee in het vliegtuig. Wij zorgen ervoor dat we ruim op tijd op de luchthaven zijn zodat we daar in ieder geval geen stress van hebben. Beste tip; zelf relax zijn. Hoe moeilijk dat ook klinkt stel je in op een goede reis en een chille baby. Go with the flow. Qua tips, is een draagzak bij ons heel fijn tijdens het vliegen, maar ook onnozelen dingen zoals de bestel kaart van het vliegtuig. Neem meerdere speeltjes mee en deel voor jezelf vast in wanneer hij/zij wat krijgt. Niet alles tegelijk helpt ons. En als je eenmaal op bestemming komt proberen wij ook gewoon go with the flow. Dat is de ene keer een lange ochtend slaap in bed en de andere keer een korte in de kinderwagen of whatever. Wij houden wel een beetje ritme aan, maar ook meer op onze baby zijn behoefte. Wij houden zelf wel altijd bedje, kinderwagen/draagzak aan voor slaapjes.

één jaar geleden

Wij zijn 15 dagen naar Gran Canaria geweest. Heenweg 5.5 uur gevlogen terugweg 4 uur, ging perfect. Op vakantie lekker aan het zwembad in de wandelwagen slapen en 's avonds lekker mee. Het ging echt perfect wij vonden het echt genieten. Op de terugweg had hij zelfs naast zijn luier gepoept op mijn vriend in het vliegtuig inclusief drol op de grond. Doet die normaal nooit.😂😂 Maar zelfs dit ging prima dus zeker wel zorgen voor extra kleding in je handbagage 😂. Verder lekker genieten ☀️ en lak hebben aan wat andere vinden.

één jaar geleden

Reactie op VBS

Waar maken andere zich druk om..😅 onze baby is dit jaar al voor de 6e keer ...
Had je je draagzak aan toen je het vliegtuig ingang? Misschien ook een ideetje voor mij :)

één jaar geleden

Reactie op AVAS

Had je je draagzak aan toen je het vliegtuig ingang? Misschien ook een idee ...
Ja, ik deed m’n zoon in de draagzak toen ik moest boarden. Hij moet met opstijgen wel even gedraaid zitten, maar dat gaat bij mij altijd goed.

één jaar geleden

Wij zijn nu 7 dagen op vakantie in Duitsland (rondreis). Misschien niet hetzelfde als Turkije, maar voor ons is het prima te doen. Wij hebben nieuw speelgoed gekocht waar dochtertjelief zich in de wagen mee kan plezieren, en we houden ons aan de vaste momenten van 11u groentenpuree, daarna middagdutje en om 15u fruithapje. We merken dat de rest van de dag qua dutjes etc dan ook veelal zoals thuis verloopt 😊 Verder houdt haar leeftijd ons in niets tegen. We gaan elke dag wandelen en zwemmen, gaan langs de kinderboerderij, uit eten,...

één jaar geleden

Reactie op VBS

Ja, ik deed m’n zoon in de draagzak toen ik moest boarden. Hij moet met ops ...
Ohja maar baby mag in beide richtingen in de draagzak dus dat komt dan wel goed inderdaad. Wel een idee baby dichtbij je en baby zit stil haha

één jaar geleden

Heel erg bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Goed om te lezen dat jullie het positief hebben ervaren. Heb er onwijs veel zin in, en laat het allemaal maar op me af komen🥰