11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb rijstewafels ingepakt🙈 oh en van die yoghurt aardbei Sultana en dextro

3 jaar geleden

Ik had met de eerste allemaal bakjes snoep tomaatjes, komkommertjes, paprika mee. Manderijnen. Heerlijk, ben niet zo van de koekjes enz. Dit keer wil ik een zak schepsnoep meenemen, niet zo gezond maar wel lekker af en toe. Ben meer van het groenten en fruit snacken.

3 jaar geleden

Mijn doula gaf als tip; als het kan eventueel thuis nog wat langzame koolhydraten eten. Iets van dextro oid, en bakjes fruit zoals mango of ananas. Neem ook iets mee wat ik gewoon lekker vind ☺️

3 jaar geleden

Ik wil mandarijnen en snoepkomkommmers mee, en neem twee soorten Proteïne repen mee (Trek en nog een andere vegan Proteïne reep). Verder elektrolyt tabletten van mijn man om op te lossen in water en smintjes. Verwacht iets langer in het ziekenhuis te zijn en vind het dan wel fijn zelf iets voedzaams en vegan mee te hebben.

3 jaar geleden

Ik heb van die drinkpakjes met appelsap. Suiker, fris en een rietje om makkelijk te drinken. En dan muesli repen voor eten.

3 jaar geleden

Aa en water om te drinken. Allebei met sportdop. Lidl heeft voor €0,39 700ml waterfles met zo’n dop en aa is fijn voor wat energie. Muslirepen mee, sowieso wat extra voorverpakte koekjes. Ook handig als je de maaltijd in het ziekenhuis mist. Als je echt lichtverteerbaar wil, misschien wat crackertjes. Bederfelijke producten vind ik nogal lastig. Staat straks mogelijk 3 weken in een tas te wachten. Voor m’n man neem ik ook flesjes cola en energy mee. Dat hij ook wat te drinken heeft

3 jaar geleden

Ik had voor mijn eerste bevalling van alles ingepakt maar geen hap door mijn keel kunnen krijgen. Ik heb nu, naast wat repen voor mijn partner, voor de zekerheid wat dextro en maaltijddrankjes ingepakt om op die manier toch iets binnen te krijgen.

3 jaar geleden

Ik heb voor mezelf dadels en dextro ingepakt, en voor mn man nog wat koeken en instant noodles

3 jaar geleden

Chocolademelk 💃🏼

3 jaar geleden

Voor erna weet ik wel een broodje filet American met ei en ui 🤤😂

3 jaar geleden

Reactie op Vony

Voor erna weet ik wel een broodje filet American met ei en ui 🤤😂
Hahaha hoop dat je die nog niet ingepakt hebt 🤣 Ik moet 24 uur blijven en in UMCG verkopen ze ook pokebowl met zalm, dus weet al wat ik sowieso ga eten 🤤