11 Reacties
3 jaar geleden
Ik had met de eerste allemaal bakjes snoep tomaatjes, komkommertjes, paprika mee. Manderijnen. Heerlijk, ben niet zo van de koekjes enz. Dit keer wil ik een zak schepsnoep meenemen, niet zo gezond maar wel lekker af en toe. Ben meer van het groenten en fruit snacken.
3 jaar geleden
Ik wil mandarijnen en snoepkomkommmers mee, en neem twee soorten Proteïne repen mee (Trek en nog een andere vegan Proteïne reep). Verder elektrolyt tabletten van mijn man om op te lossen in water en smintjes. Verwacht iets langer in het ziekenhuis te zijn en vind het dan wel fijn zelf iets voedzaams en vegan mee te hebben.
3 jaar geleden
Aa en water om te drinken. Allebei met sportdop. Lidl heeft voor €0,39 700ml waterfles met zo’n dop en aa is fijn voor wat energie.
Muslirepen mee, sowieso wat extra voorverpakte koekjes. Ook handig als je de maaltijd in het ziekenhuis mist.
Als je echt lichtverteerbaar wil, misschien wat crackertjes.
Bederfelijke producten vind ik nogal lastig. Staat straks mogelijk 3 weken in een tas te wachten.
Voor m’n man neem ik ook flesjes cola en energy mee. Dat hij ook wat te drinken heeft