35 Reacties

één jaar geleden

Dit lijkt op wat me dochtertje gehad heeft zal de dokter bellen en vragen om mirnozolzalf dit hielp toen binnen 2 dagen

één jaar geleden

Een plukje wol in de luier deed hier wonderen! Heilwol heet het volgens mij. En daarnaast de tips die al zijn gegeven, goed droog laten worden en smeren met sudocreme.

één jaar geleden

Hoi, Is het al beter bij jullie? Bij onze zoon trok het toch niet helemaal weg en heeft ook nog een eczeemzalfje gekregen. Nu is alles over. 😇

één jaar geleden

Reactie op Thee86

Hoi, Is het al beter bij jullie? Bij onze zoon trok het toch niet helemaal ...
Hoi hoi, lief dat je het vraagt. Met een zalfje van de huisarts is het gelukkig na 6 dagen minder geworden en blijven nu gewoon na elke luier smeren met sudo of bepanthen baby. Dit is wel pas het 2e tandje dus er staat ons nog wat te wachten😅 fijn dat het bij jullie ook beter is nu

één jaar geleden

Bij ons werkt het om hem elke avond in een badje met ouderwetse badedas te laten badderen! Kun je ook altijd nog proberen 😊

één jaar geleden

Sheabutter..en miss andere billendoekjes? Zonder parfum!

één jaar geleden

Wij smeren 2x per dag miconazol (anti schimmelcreme) en iedere keer barriere creme (van tena bijvoorbeeld). Barriere creme wordt bij incontinente mensen gebruikt tegen urine enz, werkt echt als een tierelier en hier is t de volgende dag weg daardoor! Doe wel echt flink wat op zijn billen smeren ervan

één jaar geleden

Zinkolie van swaab

één jaar geleden

O wat herkenbaar. Hier was talkpoeder ook heel prettig net of het wat verkoelde ofz.

één jaar geleden

hier ook veel last, mijn schoonmoeder had de dokter gebeld op haar oppasdag en zonder hem te zien raadde ze Miconazolnitraat crème 20 voor( anti schimmel creme van de drogist). nou ga ik maar weer even bellen want ik twijfel of we dit moeten gebruiken eigenlijk... kan luieruitslag ook een schimmel zijn dan?

één jaar geleden

Reactie op djane993

hier ook veel last, mijn schoonmoeder had de dokter gebeld op haar oppasdag ...
Die zalf hadden wij ook voorgeschreven gekregen van de huisarts (ons dochtertje was toen wel jonger) maar dat bleek wel een schimmelinfectie te zijn moesten toen wel langs komen maar leek bij ons erg goed te werken. Als je liever hebt dat hij gezien word zou ik een afspraak maken bij de huisarts om geziente worden

één jaar geleden

Reactie op djane993

hier ook veel last, mijn schoonmoeder had de dokter gebeld op haar oppasdag ...
Luieruitslag is een schimmel! Mag je gewoon gebruiken hiervoor (ben apothekersassistente, gebruik het zelf ook) 😊

één jaar geleden

Reactie op djane993

hier ook veel last, mijn schoonmoeder had de dokter gebeld op haar oppasdag ...
Luierdermatitis is luieruitslag 😊

één jaar geleden

Bedankt! Ik gebruik het nu 2x per dag inderdaad en het lijkt al wat minder te worden 😁