6 Reacties

9 maanden geleden

Wij hebben deze en ons dochtertje is er echt super trots op. 2Cycle 2 in 1 Loopfiets/Driewieler - Hout - Jongens en Meisjes - 1 Jaar - Speelgoed - Turquoise

9 maanden geleden

Jeetje! Wat een bedrag voor een kinderfietsje 😲 ik heb voor mijn dochtertje een Puky Ceety driewieler gekocht via marktplaats. Nog super mooi voor €60,- Het fietsje heeft een duwstang,voetenplankje en riempje.

9 maanden geleden

wij hebben deze, hij is er nog wel echt te klein voor om bij de voetsteunen te komen maar het rijd wel lekker binnenshuis haha. dus nog geen goed oordeel

9 maanden geleden

Reactie op BEG83

Jeetje! Wat een bedrag voor een kinderfietsje 😲 ik heb voor mijn dochtertj ...
en er zijn nog veel duurdere, meer hey voor iedere portemonnee wat wils toch

9 maanden geleden

wij hebben deze ook aangeschaft! helaas nog geen ervaring mee want het is voor zijn 1e verjaardag. hij is zeker prijzig, maar wij zagen een keer iemand met boodschappen doen en het zag er leuk, stevig, maar ook veilig uit voor de kleine. zelf weet ik wel van mijn neefje dat een goedkope variant zo wiebelig is. daarnaast kan deze natuurlijk in verschillende opties gebruikt worden… maar goed smaken verschillen het is maar net wat je er voor over hebt, maar wij waren wel meteen verkocht😍

9 maanden geleden

Wij hebben deze! De trybike. Is wel zonder duwstang. Het is dan ook een loopfiets die later omgebouwd kan worden naar tweewieler. Als ik om ons heen vertel dat wij dit als cadeau voor haar verjaardag hebben gekocht (ze krijgt hem nog als ze jarig is) zeggen de meesten; oooh de trybike, die is echt geweldig!😍